قفسه بندی فروشگاهی

علت استقبال از قفسه بندی فروشگاهی چیست؟

چندین سال است که قفسه بندی فروشگاهی وارد بازار شده و در عرصه رقابت با انواع قفسه فلزی طرح قدیم برای نصب در اکثریت قریب به اتفاق مغازه و فروشگاه و سوپرمارکت گویی توانسته علی رغم نو ظهور بودن پیشی بگیرد و به خوبی بازار خود را پیدا نموده و انواع طرح قدیم قفسه بندی از جمله مشبک را برای نصب فروشگاهی به کلی بیرون از میدان رقابت قرار دهد. اما علت این همه توجه و کاربرد این قفسه چه میتواند باشد؟ چندین دلیل مختلف وجود دارد که در این میان چند دلیل مهمتر هستند. لذا به طرح و توضیح اجمالی درباره آن میپردازیم تا علل استقبال از قفسه بندی فروشگاهی در بازار معلوم گردد.

قفسه بندی فروشگاهی

تنوع در مدل ها و زیبایی قفسه بندی فروشگاهی

قفسه بندی فروشگاهی در سه مدل دیوارکوب، خود ایستا یک طرفه و خود ایستا دو طرفه خود را معرفی نمود. هر یک از این مدل ها کاربردی داشتند. قفسه فروشگاهی دیوار کوب پایه آن اتکا به دیوار داشت. خود ایستا یک طرفه در کنار دیوار یا در قسمتی برای جداسازی دو قسمت قرار می گیرد. خود ایستا دو طرفه برای وسط مغازه و فروشگاه طراحی شده است و در دو طرف آن میتوان اجناس را چینش نمود و دسترسی یافت. رنگ بندی و تنوع رنگ و همچنین اجزا جانبی دیگر شامل جاکارتی و پاخور سبب گردیده تا زیبایی این قفسه فلزی چند برابر شود و جلوه هر مغازه و سوپرمارکت را تغییر دهد.

قیمت ارزان و کیفیت بالای قفسه فروشگاهی

علی رغم محاسنی که در بند بالا برای قفسه بندی فروشگاهی ذکر گردید، قیمت خرید آن تفاوت چندانی با قفسه پیچ و مهره ای مشبک که ارزان ترین نوع قفسه آن دوران به شمار می آمد نداشت. حذف دو ستون جلویی که در انواع قفسه طرح قدیم به ناچار باید استفاده میشد، به واسطه طراحی و ساخت زاویه یا لچکی میسر شد و بسیار در مطرح شدن این قفسه نقش داشته، زیرا دسترسی را تا حد فزاینده ای بدون مزاحمت افزایش داد و از سوی دیگر در زیبایی آن نیز بسیار موثر واقع افتاد. کیفیت پیش بینی شده برای قفسه فروشگاهی به لحاظ رنگ و زیبایی و استقامت به خوبی توانست از مسئولیت گذاشته بر دوش آن برآید و حتی بیشتر از حد انتظار نیز پاسخگو بود.

برای موفقیت در فروش قفسه بندی فروشگاهی باید آن را در ذهن پرورش مثبت داد. موفقیت خرید قفسه بندی مغازه و قفسه سوپرمارکت با اندیشه مثبت بیشتر خواهد بود.

رویای فروش قفسه بندی فروشگاهی:

در رمان ” منشا اصلی” درباره اهمیت رویای ذهنی صحبت شده است. برای موفقیت در فروش قفسه بندی فروشگاهی و فروش قفسه فلزی فروشگاهی و دیگر قفسه های فلزی، باید ذهن خود را بر روی نیاز های مغازه و فروشگاه و سوپرمارکت که به این دست محصولات نیاز دارند متمرکز کنید و همواره باور داشته باشید که در فروش قفسه بندی فروشگاهی و دیگر سیستم های قفسه فلزی فروشگاهی در برگیرنده قفسه فلزی مغازه و قفسه سوپرمارکت موفق خواهید شد. این رویای ذهنی به طور نا خود آگاه در ذهنتان انگیزه تلاش در جهت فروش محصولات قفسه بندی فلزی را فراهم می آورد و باعث می شود که در جهت رسیدن به اهدافتان گام بردارید. اغلب افراد به دلیل ترس از پیروزی در کارهایشان است که دچار شکست می شوند. اما باید آگاه بود که شکست تنها یک مانع بر سر راه دستیابی به رویاها است که با کمی تلاش و پشتکار از بین خواهد رفت.

قفسه بندی فروشگاهی
قفسه بندی فروشگاهی

شناخت نیازها، زمینه ساز موفقیت در فروش قفسه بندی فروشگاهی:

برای پیروزی و کام روایی در هر رشته ای باید مهارتها و توانایی های آن رشته را شناخته، به عنوان مثال در تولید قفسه بندی ریلی و قفسه بندی سوپر مارکت و… باید توجه داشته باشیم که این اجناس بر اساس نیاز انبارها، فروشگاه، سوپرمارکت، مغازه، اداره و اماکن دیگر طراحی شده اند پس تبلیغات فروش قفسه بندی فروشگاهی و قفسه فلزی در کل نیز باید در رابطه با فروشگاه و مغازه و سایر اماکن مربوطه باشد. گاهی اوقات علاوه بر تبلیغات لازم است تا مالکان فروشگاه و سوپرمارکت را از نیاز های خود آگاه کنیم و سپس اقدام به فروش گردد. این امر بسیار اتفاق افتاده که مشتری مثلا به دنبال خرید قفسه بندی پیچ و مهره ای بوده است در حالی که بر اساس نیازمندی موجود در انبار بایستی حتما از قفسه راک استفاده می نموده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید و نصب قفسه بندی فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید.