قفسه فلزی راک

قفسه فلزی راک مهمترین نوع قفسه فلزی صنعتی و سنگین محسوب شده است. راک به گوسفند جنگی قوی در گویش باستان اطلاق می شده است. شاید به خاطر همین قدرت زیاد این قفسه فلزی بوده که آن را به راک ملقب داشته اند. این قفسه بندی تحمل بارگذاری فوق العاده عالی را داشته است لذا توانسته بسیاری از سطوح انبار را به تحت سلطه خود در آورد. قفسه بندی راک در دو نوع کلی بدون کفپوش و کفپوش دار تولید و با قیمی بسیار ارزان و عالی روانه بازار خرید و فروش می شود. راک کفپوش دار به بالکی راک و راک بدون کفپوش به راک پالت شهرت اسمی یافته است.

قفسه فلزی راک
کفپوش قطعه ای ساخته شده از ورق فلزی با ابعاد مختلف ۵۰ تا ۱۲۰ و دو عرض استاندارد ۲۸ و ۳۸ است. بالکی راک یا راک کفپوش دار ویژه بارگذاری برای نیروی انسانی طراحی شده است. بر همین اساس نیاز به برآورده ساختن میزان کمتری از تحمل بار را دارد. برای این نوع قفسه ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم میزان تحمل بار در دهانه استاندارد ۲۷۰ سانتیمتری با عمق ۹۰ قابل برآورده کردن است. در قفسه فلزی راک پالت به دلیل حذف کفپوش، ضعیفترین عضو تغییر پیدا خواهد کرد و از کفپوش به بازو تبدیل می شود. در این حالت تحمل بار تا بیش از ۴ تن برای یک طبقه و ۱۶ تن برای یک دهانه قابل محاسبه است.

ویژگی های قفسه فلزی راک :

ویژگی های منحصر به فرد قفسه بندی راک که به عنوان مهمترین آن قدرت زیاد است توانسته دامنه مشتریان را برای این نوع قفسه فلزی انبار گسترش دهد. از سوی دیگر به ویژه راک پالت واقعا در مقایسه با حجم ایجاد داشته انبار به صورت مفید، از قیمت اندک و ناچیز برخوردار می شود. قیمت خرید ارزان و از سوی دیگر سرعت نصب بسیار عالی عوامل گسترش تقاضا برای خرید و نصب این قفسه است. ایراد اصلی قفسه راک پالت عرض بسیار راهروها قلمداد می شود. قفسه بندی راهرو باریک به طور کامل همان پالت راک است با این تفاوت که عرض راهروها تا کمتر از نصف نیز خواهد توانست کاسته شود. ارتفاع ۱۲ متر از انبارها نیز توانسته در مقابل این قفسه بندی قدرتمند کرنش کرده و برای دسترسی بشر زانو بزند. قفسه راک را در قالب قفسه ریلی نیز می توان ساخته و مورد بهره برداری قرار داد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فلزی، قفسه بندی انبار، کمد بایگانی ریلی و ساخت باکس پالت فلزی می توانید با ما در تماس باشید.