قفسه فلزی سوپرمارکت

قفسه فروشگاهی انبار ساخت باکس پالت فلزی کمد بایگانی ریلی

خرید قفسه فلزی سوپرمارکت برای شروع قدرتمند هر مغازه و فروشگاه و نصب قفسه فلزی سوپرمارکت ضرورت دارد. دسترسی سریع به فروش قفسه سوپرمارکت کجا می باشد؟ امروزه نیاز به چینش صحیح محصولات برای دسترسی سریع مشتریان به کالای مدنظر، یک امر ضروری در زمینه خرید و فروش است. مهم‌ترین وظیفه قفسه فلزی سوپرمارکت نیز همین مورد خواهد بود. چنین قفسه‌هایی نه تنها در محیط اصلی فروشگاه، بلکه در انبار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع قفسه‌های فلزی موجب شده تا بسیاری از افراد هنگام خرید چنین محصولاتی سردرگم شوند.

در این مقاله قصد داریم شما را با قفسه فلزی سوپرمارکت و کاربردهای این محصول بسیار مفید و محبوب آشنا کنیم. با داشتن چنین اطلاعاتی، فرایند کلی خرید یک قفسه باکیفیت بسیار راحت‌تر خواهد شد و می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

کاربرد قفسه های فلزی

نصب قفسه فلزی سوپرمارکت زیبا و شیک تأثیر فراوان در آفریدن دید مثبت و اولین دید مشتری دارد. آنچه که در نگاه اول یا در دید اول از یک فروشگاه برای اولین بار دیده می‌شود بسیار تأثیرگذار در ذهن خواهد بود. این موضوع از دیدگاه روان‌شناسی نیز مورد آزمایش و بررسی و تأیید قرار گرفته است.

اولین ذهنیت به وجود آمده بسیار مهم است و بیشترین تأثیر و ماندگاری را دارد و تغییر یافتن آن در افکار و اذهان بسیار سخت خواهد بود. نصب قفسه سوپرمارکت سبب آن گشته تا فروشگاهی زیبا و شیک و مغازه‌ای منظم به وجود آید و این آنچه است که تأثیر بسیار مفید برای افزایش فروش در سوپرمارکت خواهد داشت.

از قفسه‌ فلزی سوپرمارکت تنها در درون محیط فروشگاه استفاده نخواهد شد. این نوع قفسه‌ها به ­دلیل داشتن استحکام و تحمل وزن محصولات مختلف، یک گزینه عالی برای حفظ مواد در انبار به شمار می‌آيند. با انتخاب چنین محصولی، می‌توان مطمئن بود که مشتری کالای مدنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه می‌‌کند.

انواع قفسه‌های سوپرمارکت

همانند بسیاری دیگر از محصولات مخصوص چینش کالاها، قفسه‌های فلزی سوپر مارکت نیز دارای مدل‌ها و ابعاد مختلفی هستند. صاحبان مراکز فروش می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه محصول مد نظر خود اقدام کنند و پس از طی مراحل نصب، از این محصول پرکاربرد نهایت استفاده را ببرند.

به دلیل تفاوت در نیاز کاربران، قفسه‌های فلزی سوپر مارکت در مدل‌هایی مانند دو طرفه، یک طرف، گرد،‌ نیم دایره، دیواری و … به تولید می‌رسند. هر یک از این مدل‌ها برای رفع یک نیاز خاص طراحی و پیکربندی شده‌اند. در ادامه مطلب آشنایی با قفسه‌های فلزی فروشگاهی، به مبحث مواد اولیه به کار رفته در این محصولات می‌پردازیم.

قیمت قفسه فلزی سوپرمارکت زیبا

برای تجهیز یک فروشگاه و مغازه با استفاده و بهره گیری از قفسه فلزی سوپرمارکت نیاز به تهیه لیست اقلام مورد نیاز است. برای فروشگاه های کوچک سوپری این لیست را می توان به صورت دستی و انجام یک پیش طرح اولیه بر روی کاغذ به صورت دستی نیز انجام داد. ولی برای مغازه های سوپرمارکت و فروشگاه های بزرگ حتما باید این کار به کمک نرم افزار جا نمایی قفسه فلزی مغازه صورت بپذیرد، تا انجام محاسبات به صورت دقیق قابل انجام باشد.

انجام طراحی به صورت کاملا رایگان به همراه مشاوره صورت خواهد پذیرفت، تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید قفسه سوپرمارکت داشته باشید. با دریافت مشاوره و انجام طراحی قیمت قفسه بندی سوپرمارکت را می توان تا حد ممکن ارزان و بهینه داشت.

مواد اولیه ساخت قفسه فلزی

یکی از مهم‌ترین مواردی که بر روی میزان کارایی و ظرفیت کلی قفسه فلزی سوپرمارکت اثر می‌گذارد، متریال‌ها یا مواد اولیه به کار رفته برای ساخت قفسه است. همان‌طور که اطلاع دارید، قفسه‌های فلزی وظیفه اصلی نگهداری بخش زیادی از محصولات درون فروشگاه را برعهده دارند؛ بنابراین باید از مواد مستحکم ساخته شوند.

فلز را می‌توان بهترین ماده برای ساخت چنین محصولاتی دانست. مقاومت‌ بالای این ماده موجب شده تا قفسه با گذشت زمان در برابر آسیب‌ها و ضربات جانبی محافظت شود. فلز به کار رفته در چنین محصولاتی معمولاً از نوع آلیاژ تقویت شده است تا میزان تحمل بار قفسه افزایش یابد.

نصب قفسه‌های فلزی سوپرمارکتی

خوشبختانه به علت ساختار و طراحی ویژه قفسه فلزی سوپر مارکت، فرایند نصب زمان‌بر نخواهد بود. این قفسه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوان به راحتی آن را نصب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن‌ها بهره‌برداری کرد، البته باید به این نکته اشاره کنیم که زمان نصب با ابعاد قفسه رابطه‌ای مستقیم دارد.

قاعدتاً نصب یک قفسه نسبتاً بزرگ در مقایسه با نصب یک قفسه ساده و کم ظرفیت، به مدت زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. نصب قفسه باید با رعایت کامل نکات ایمنی صورت بگیرد. در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، ممکن است با خطراتی نظیر سقوط اجسام و یا سقوط کل قفسه رو به رو شوید.

هزینه تهیه قفسه فلزی

برای تجهیز یک فروشگاه و مغازه با استفاده و بهره گیری از قفسه فلزی سوپرمارکت نیاز به تهیه لیست اقلام مورد نیاز است. برای فروشگاه‌های کوچک سوپری این لیست را می‌توان به صورت دستی و انجام یک پیش طرح اولیه بر روی کاغذ به صورت دستی نیز انجام داد.

برای مغازه‌های سوپرمارکت و فروشگاه‌های بزرگ حتماً باید این کار به کمک نرم‌افزار جانمایی قفسه فلزی مغازه صورت بپذیرد، تا انجام محاسبات به صورت دقیق قابل انجام باشد. انجام طراحی به صورت کاملاً رایگان به همراه مشاوره صورت خواهد پذیرفت، تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید قفسه سوپرمارکت داشته باشید. با دریافت مشاوره و انجام طراحی قیمت قفسه‌بندی سوپرمارکت را می‌توان تا حد ممکن ارزان و بهینه داشت.

روش چینش محصولات در قفسه

یکی از رایج‌ترین سؤالات در زمینه خرید و نصب قفسه فلزی سوپرمارکت این است که پس از فرایند قرارگیری قفسه در محل مدنظر،‌ محصولات باید به چه شکلی در آن قرار گیرند؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که چینش کلی محصولات طبق نظر کاربر صورت خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام چینش محصولات در قفسه‌های فلزی مراکز خرید رعایت شود، قراردادن محصولات پرفروش در قفسه‌های ورودی مرکز خرید است. راه‌های ورودی معمولاً در جذاب‌ترین نقطه برای مشتریان هستند. توجه داشته باشید که بیشتر مشتریان در هنگام ورود به جهت راست فروشگاه حرکت خواهند کرد؛ بنابراین، باید قفسه‌های فلزی خود را در سمت راست فروشگاه قرار دهید تا کاربران پس از ورود به صورت مستقیم کالای مدنظر خود را پیدا کنند.

محصولاتی مانند آدامس، تنقلاتی مانند چیپس و … می‌توانند بهترین انتخاب برای قفسه‌های ورودی باشند. در قرار دادن محصولات درون قفسه زیاده‌روی نکنید؛ زیرا ممکن است به دلیل وزن زیاد محصولات، قفسه دچار آسیب‌دیدگی شدید شود.

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد، به علت تنوع در مدل‌های مختلف قفسه فلزی سوپرمارکت، ممکن است خرید چنین محصولی پیچیده به نظر برسد. آشنایی با اجزا، کاربرد و نحوه نصب قفسه فلزی، می‌تواند به شما کمک کند تا با یک خرید محصول باکیفیت،‌ برای سال‌های متمادی از این بابت نگرانی خاصی نداشته باشید.

مهم‌ترین اصلی که باید در هنگام خرید قفسه فلزی سوپرمارکت رعایت شود، توجه به ابعاد مدنظر و کیفیت متریال‌های به کار رفته در قفسه است. یک قفسه خوب باید به خوبی در محل انتخابی نصب شود و بتوان در صورت نیاز آن را به راحتی جا به جا کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قفسه فلزی سوپرمارکت می توانید با ما در تماس باشید.

6 Comments

مرادی

سلام
تحمل بار قفسه فلزی هایپر مارکت چقد؟

Reply

    کمیل اسفندیاری

    سلام دوست عزیز تحمل بارگذاری قفسه هایپرمارکت و در کل، تمام انواع قفسه فلزیشامل قفسه انبار راک و قفسه فروشگاهی به صورت بارگذاری گسترده محاسبه و بیان میشود. قفسه هایپرمارکت هر طبقه در حالت حداقل ۸۰ کیلوگرم و حداکثر ۱۲۰ کیلوگرم باید تحمل بار گسترده داشته باشد.

    Reply

مرادی

سلام
برای سوپر مارکت یه دیوار ۵ متری قفسه دیواری یا قفسه خود ایستا قیمت تموم شده چقدر میشه ؟

Reply

    کمیل اسفندیاری

    با سلام قیمت دقیق متناسب با ارتفاع قفسه سوپرمارکت و عرض صفحات و همجنین تعداد طبقات تعیین میشود. همچنین میزان تحمل بار قفسه سوپرمارکت و قطعات جانبی قفسه فروشگاهی در تعیین قیمت نهایی تاثیر بسیار دارد. ممکن است قیمت یک قفسه دیواری تا قفسه هایپرمارکتی فول تا بیش از سه برابر اختلاف قیمت داشته باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق قفسه سوپرمارکت میتوانید از طریق واتساپ یا شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

    Reply

امیرحسین

صفحه ۹۵*۳۰ قفسه فلزی سوپر مارکت چند در میاد

Reply

    کمیل اسفندیاری

    با سلام صفحه ۹۵*۳۰ با ضخامت ۰٫۷ میلیمتر پر فروش ترین قطعه قفسه فروشگاهی و سوپرمارکت است. با توجه به تغییرات قیمت قفسه فلزی میتوانید جهت دریافت قیمت به روز در واتساپ پیام دهید و یا با شماره ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰ تماس بگیرید.

    Reply

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *