قفسه فلزی کتابخانه

قفسه ریلی کتابخانه قفسه فلزی کتابخانه قفسه بندی

تولید قفسه فلزی کتابخانه و قفسه کتاب با هدف حفظ و حراست از اسناد و پیشینه تاریخی کشور شکل گرفته است. سیستم بایگانی ریلی کتاب و ثابت با قیمت استثنایی به فروش می رسد.

افزایش اسناد تاریخی، افزایش نیاز به قفسه فلزی کتابخانه:

تولید قفسه فلزی کتابخانه یکی از نیازهای اساسی کشور محسوب می شود. ایران دارای سابقه تاریخی بسیار پرباری است، و حفظ این اسناد تاریخی نیازمند محیطی ایمن و عاری از هرگونه خطر است که قفسه کتاب بخشی از این امکان را فراهم می کند. از جمله مکان های نیازمند استفاده از قفسه بندی کتاب می باشد مرکز اسناد تاریخی آستان قدس می باشد. این مرکز با در بر گرفتن بیش از ۱۳ میلیون سند تاریخی یکی از مراکز مهم در حفظ و حراست آثار تاریخی ملی محسوب شده و در قبال نگهداری از این اسناد تعهد دارد. تولید قفسه فلزی کتابخانه و سایر انواع قفسه فروشگاهی، اداری، انباری و… علاوه بر کارآفرینی گامی در جهت برآوردن نیازهای اساسی در اماکن مختلف مانند مرکز اسناد آستان قدس می باشد. یکی از ارکان افزایش قدرت یک کشور پیشینه تاریخی آن کشور است.

قفسه فلزی کتابخانه

 

نیاز به قفسه کتابخانه با افزایش اسناد ملی:

خبر گذاری های مختلف از جذب هزار برگ سند تاریخی در مرکز اسناد آستان قدس رضوی خبر می دهد در سه ماهه اول سال هزاران سند مکتوب و غیر مکتوب از طریق خرید و اهدا و جذب مرکز اسناد آستان قدس رضوی گردیده اند. این آمار و ارقام لزوم خریداری و نصب قفسه فلزی کتابخانه در این مراکز را بیان کرده و نشان می دهد که انواع قفسه بندی کتابخانه، فایل ریلی کتاب و گنجه ثابت کتابخانه بسیار کارآمد بوده و با هدف جلب رضایت مشتری و رفع نیاز بشری ساخته می شود. این روند باعث می شود که تمایل مردم به خرید تولیدات داخلی سیستم کمد بایگانی ریلی افزایش یابد چرا که این محصولات با توجه به نیازهای ملی ساخته می شوند.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی کتابخانه می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *