قیمت قفسه فروشگاهی

قیمت قفسه فروشگاهی قیمت قفسه های فلزی رنگی قیمت قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی فلزی

قیمت قفسه فروشگاهی خود ایستا بیشتر از قیمت قفسه بندی مغازه به صورت دیوارکوب است. قیمت انواع قفسه بندی سوپرمارکت و قیمت خرید را در این مطلب بررسی می شود.

قیمت قفسه فروشگاهی خود ایستا و دیوارکوب:

قیمت قفسه فروشگاهی دیوارکوب بر اساس هر یک دستگاه حدودا از ۶۰ هزار تومان شروع می شود با همین ترکیب ثابت قیمت قفسه سوپرمارکت خود ایستا یک طرفه در حدود ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شده و تقریبا ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود. ارتفاع هر یک دستگاه ۲ متر بوده و در طول ۹۵ سانتیمتر متشکل از ۵ طبقه می باشد. قیمت قفسه فروشگاهی دوطرفه نیز در حدود ۳۰۰ هزار تومان می باشد. می توان قیمت قفسه دوطرفه را با همین ترکیب در حدود ۲۴۰ هزار تومان نیز در نظر گرفت. برخی از اطلاعات فنی قطعات به این قرار است. تمامی اشکال ستونها با ضخامت ۲ میلیمتر می باشد. زاویه یا لچکی یا گونیا در دو ضخامت استاندارد ۱٫۵ و ۲ میلیمتر می باشد. زاویه به شکل طرح دار ساخته شده و دارای استقامت بیشتری می باشد. ستون خود ایستا از پروفیل قوطی ۶۰*۴۰ میلیمتر ساخته می شود.

چرا قیمت قفسه فروشگاهی بیشتر است؟

در ابتدای مطلب باید عنوان داشت که قیمت های قفسه بندی ذکر شده در این به صورت تقریبی بوده و نظر به نوسانات فراوان قیمت آهن آلات و پروفیل و رنگ در بازار برای همین تاریخ برآورد شده است. قیمت قفسه فروشگاهی فلزی خود ایستا به دلیل دارا بودن حداقل یک قطعه بیشتر و تغییر شکل ستون بالا تر از قفسه مغازه دیوارکوب تمام خواهد شد. پانل پشت همان قطعه ای است که به ناچار باید در انواع قفسه بندی سوپرمارکت و قفسه های فروشگاهی یک طرفه و دو طرفه استفاده داشت. ابعاد پانل پشت ۹۵*۳۰ به صورت استاندارد تعریف گردیده است. پانل پشت علاوه بر ایجاد زیبایی ویژه در این نوع قفسه بندی سبب ایستایی و تعادل قفسه فلزی خود ایستا نیز خواهد شد. شکل ستون هم به صورت ال یا تی برعکس تغییر می یابد تا بتواند بر روی زمین قرار بگیرد.

جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت قفسه فلزی و قیمت قفسه فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *