باکس پالت سردخانه ای

باکس پالت

ساخت باکس پالت سردخانه ای و باکس پالت فلزی بر اساس رعایت اصول مهندسی و کاهش قیمت باکس پالت با بهینه سازی سازه و امکان ساخت باکس پالت در محل انبار و سردخانه

باکس پالت سردخانه ای :

ساخت باکس پالت سردخانه ای و انواع باکس پالت فلزی در محل انبار و سردخانه یک راهکار پیشنهادی از سوی صنایع فلزی کمیل گلستان است تا بتوان هزینه ساخت را کاهش داد. به این ترتیب هزینه حمل بابت جا به جا نمودن مواد اولیه که بخش عمده آن آهن آلات و پروفیل های مختلف است به صورت کامل حذف خواهد شد. البته هزینه حمل اصلی پس از ساخت باکس پالت است. زیرا در این هنگام سازه به شکل یک جعبه تو خالی است و فضای بسیار زیادی را اشغال خواهد داشت، در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه حمل بسیار بیشتر خواهیم گشت.

یک راهکار منطقی و ساده جهت حذف این هزینه های ناخواسته و کاهش قیمت باکس پالت فلزی ساخت باکس پالت فلزی در محل سردخانه و انبار است. این امکان جهت ساخت انواع باکس پالت سردخانه با طرح های مختلف فراهم است. صنایع فلزی کمیل گلستان برای اجرایی نمودن این هدف یک کارگروه مجهز نموده تا در سرتاسر کشور بتوانند خدمات شایسته برسانند. باکس پالت فلزی در سردخانه با قفسه فلزی نیز قابل جایگزینی می باشد. به طور خاص می توان به قفسه بندی خود راهرو یا درایوین برای این جایگزینی به عنوان یک قفسه بندی انبار مناسب اشاره نمود. علت اینکه قفسه بندی خود راهرو جهت سردخانه پیشنهاد داده می شود طراحی منحصر به فرد این نوع قفسه بندی است که خواهد توانست تا ۸۵% از فضای سردخانه و انبار را مورد بهره دهی مفید قرار دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره باکس پالت فلزی سردخانه ای می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com