تولید قفسه بندی انبار

قیمت قفسه بندی مغازه تولید قفسه بندی انبار قفسه بندی فلزی فروشگاهی

تولید قفسه بندی انبار و قفسه های کتاب، اداری و قفسه فروشگاهی راه حلی مناسب برای ایستادگی در مقابل تحریم های اقتصادی و کاهش وابستگی به کشور های مختلف است.

تولید قفسه بندی انبار تلاشی در جهت اقتصاد مقاومتی:

تولید قفسه بندی انبار از جمله بنگاه های زود بازده اقتصادی است. اقتصاد مقاومتی به معنی کم کردن وابستگی به خارج از کشور و تشخیص نیاز های بنیادین و تلاش برای ملی سازی این نیازها است. یکی از راه های که برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی مطرح می شود تلاش در جهت افزایش تولید ملی کارگاه های متوسط و کوچک قفسه بندی انبار و فروشگاهی و… است. اقتصاد مقاومتی با در نظر گرفتن نیاز های بنیادین ملی در جهت مقاوم سازی کشور در مقابل هرگونه تحریم و فشار اقتصادی گام بر می دارد. آرمان و هدف اقتصاد مقاومتی تبدیل کردن فشار های موجود به فرصت است. اقتصاد مقاومتی با اتکا بر جمله معروف نیاز ما در اختراع است، سعی در کمک به  رشد تولید محصولات ملی دارد.

قفسه فلزی راک

اقتصاد مقاومتی و رشد تولید ملی با تولید قفسه بندی انبار:

آمار و ارقام نشان می دهد که در صد سال گذشته بیش از ۲۰۰ دوره تحریم اقتصادی انجام شده است که یکی از این تحریمها در کشور ژاپن شکوفایی اقتصادی را به دنبال داشت و امید است که در کشور ما نیز با حمایت از تولید محصولات داخلی نظیر تولید قفسه بندی انبار به شکوفایی اقتصادی دست یابیم. اقتصاد مقاومتی نخستین بار هنگام اشغال نوار غزه توسط اسرائیل شکل گرفت. در این هنگام به دلیل عدم امکان صادرات و واردات در این منطقه تولید و کشت محصولات کشاورزی مختلف از جمله توت فرنگی داخل منطقه انجام پذیرفت. در ایران نخستین بار در سال ۱۳۸۹ واژه اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب مطرح گردید. از این تاریخ تا کنون حمایت از کار آفرینان و تولید کنندگان در راستای کار دولت قرار گرفت. تولید قفسه های فلزی مختلف همانند قفسه بندی انبار، فروشگاهی، اداری و سیستم کمد بایگانی ریلی قادر است با توسعه یافتن صادرات گسترش کار آفرینی را به همراه داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قفسه بندی انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *