خرید اینترنتی قفسه فلزی

قفسه فروشگاهی انبار ساخت باکس پالت فلزی کمد بایگانی ریلی

قفسه های فلزی یا metal shelf از مهم ترین بخش های یک فروشگاه یا انبار به شمار می آیند. کاربرد این محصولات به حدی مهم است که تقریباً نمی توان امور مربوط به این مراکز را بدون قفسه های فلزی ادامه داد. امروزه امکان خرید اینترنتی قفسه فلزی فراهم شده است و کاربران می‌‌توانند با توجه به نیاز و کاربرد مد نظر خود بهترین نوع قفسه فلزی را انتخاب کنند.

در مطلب خرید اینترنتی قفسه فلزی قصد داریم شما را با انواع مختلف قفسه های فلزی، مزایا و معایب استفاده از این محصول و همچنین بهترین روش خرید آن آشنا کنیم. اگر در این زمینه کنجکاو هستید یا قصد دارید یک قفسه فلزی مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید، با ما همراه باشید.

کاربرد اصلی قفسه‌ های فلزی

تاریخ ساخت قفسه های فلزی به شکل امروزی را می توان مربوط به دهه ۲۰ میلادی دانست. این تاریخ مربوط به زمانی است که فروشگاه های زنجیره ای بسیاری در ایالات متحده آمریکا احداث شدند و تقاضای زیادی جهت انبار کردن محصولات مختلف به وجود آمد. در کشور ما نیز با رشد اقتصاد و توسعه مراکز فروش، نیاز به تولید و استفاده از قفسه های فلزی با اندازه ها و مدل های مختلف بیشتر نمایان شد.

قفسه های فلزی معمولاً از چند ردیف افقی تشکیل شده اند که توسط چند ستون مختلف پشتیبانی می شوند. این امر به کاربران اجازه می دهد تا کالاهای مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن ذخیره‌ کنند. قفسه های مخصوص فروشگاه و انبار درب ندارد و می توان از هر دو طرف به محصولات موجود در قفسه فلزی دسترسی داشت.

در خرید اینترنتی قفسه فلزی، اندازه ارتفاع ستون ها و طول قفسه بر اساس محیطی که قفسه در آن قرار می گیرد، تعیین می شود. قفسه های فلزی نه تنها اندازه های مختلفی دارند، بلکه از مواد متنوعی نیز تولید می شوند. بعضی از مدل های قفسه های فلزی را می توان به دیوار متصل کرد. این نمونه از قفسه های فلزی به وسیله براکت های خاص یا چند عدد پیچ و رول پلاک به دیوار فروشگاه و انبار متصل می شوند. چنین فرایندی باعث می شود تا استقامت و استحکام قفسه بسیار بیشتر شود.

مدل های مختلف قفسه فلزی

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید اینترنتی قفسه فلزی به آن توجه کرد، نوع این محصولات است. همان ‌طور که گفته شد، امروزه قفسه‌های فلزی با مواد بسیار مختلفی به تولید می رسند و همین امر موجب می شود تا بعضی از کاربران در انتخاب بهترین نوع قفسه دچار مشکل شوند. در این بین، مجموعه صنایع فلزی کمیل گلستان به طور حرفه ای در این حوزه مشغول به فعالیت است و انواع مختلف این محصولات را با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و طرح و اندازه مورد نظر مشتری در اختیار افراد قرار می دهد. در این بخش به مدل های مختلف این محصول می پردازیم.

قفسه‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ

فولاد را می توان محبوب ترین مواد جهت ساخت قفسه های فلزی دانست. استقامت و استحکام بالای این محصول آن را به بهترین ماده اولیه برای ساخت چنین محصولاتی تبدیل کرده است. پیش از فولاد، از چوب برای تولید قفسه استفاده می شد.

قفسه های فولادی در برابر آسیب های جانبی مقاومت بسیار خوبی را از خون نشان می دهند. برای مثال، این قفسه‌ها در برابر رطوبت به شدت مقاوم هستند و می توان در محیط های مرطوب و بدون نگرانی از زنگ زدگی آن ها را به کار برد.

آتش نیز از جمله مواردی به شمار می آید که قفسه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاومت خوبی را در برابر آن از خود نشان می دهند. همین امر موجب شده است تا در بیشتر انبارهایی که خطر وقوع آتش سوزی وجود دارد، از قفسه های فلزی استفاده شود. شما می توانید از قابلیت خرید اینترنتی قفسه فلزی استفاده نمایید و محصول مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

بعضی از قفسه های فلزی دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند. این خاصیت به این معنا است که هیچ گونه آلودگی و باکتری خاصی روی این قفسه‌ها به وجود نمی آید. به طبع، استفاده از این نوع قفسه های فولادی آنتی باکتریال در محیط هایی مانند آشپزخانه ها و محل‌ نگهداری مواد غذایی بهترین گزینه است. استفاده از قفسه های آنتی باکتریال موجب می‌‌شود تا از بابت فساد مواد غذایی به خاطر نگهداری غلط آسوده خاطر باشید.

قفسه های موسوم به فرفورژه

این نوع قفسه ها تفاوت چندانی با قفسه های فلزی عادی که در فروشگاه ها و انبارها دیده می شوند، ندارد، اما طراحی آنها کمی با قفسه های فلزی عادی فرق دارد. از قفسه های موسوم به فرفورژه بیشتر در محیط هایی که دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده می شود.

این نوع قفسه ها معمولاً دارای یک طرح پیچشی اسلامی در قسمت عمودی ساختار خود هستند. این پیچش و طرح خاص باعث می شود تا طراحی قفسه بیشتر در معرض توجه قرار بگیرد. قفسه های فرفورژه در اندازه های نسبتاً کوچک تولید می شوند؛ زیرا در بسیاری از موارد تنها جهت به نمایش گذاشتن محصولاتی مانند کتاب، لوازم آرایش، محصولات دکوری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

مهم ترین ویژگی های قفسه های فلزی

خرید اینترنتی قفسه فلزی موجب می شود تا امور لجستیکی مربوط به تکمیل ظرفیت انبار و همچنین بهبود فضای کاربری آن‌ به شکل راحت تری صورت بگیرد. دوام و مقاومت بسیار بالای قفسه های فلزی (صرف نظر از اندازه آنها) موجب می شود تا حتی در شرکت های بزرگی مانند آمازون که بزرگ ترین فروشنده اینترنتی محصولات مختلف در جهان است، از این نوع قفسه ها استفاده شود.

ذخیره سازی مواد مختلف در این نوع قفسه های فلزی به راحتی انجام می شود و استفاده از چند نیروی انسانی برای تکمیل ظرفیت قفسه های یک فروشگاه کافی است. در این بین، باید به این نکته اشاره کنیم که در برخی موارد، اگر اندازه و ظرفیت قفسه های فلزی از حد معمول فراتر رود،‌ بهتر است از لیفتراک استفاده شود.

قفسه های فلزی را می توان حتی با ارتفاع بیش از پنجاه متر نیز تهیه کرد. اگرچه در فروشگاه های کوچک نیازی به این حجم از ذخیره سازی نیست،‌ اما این امر نشان دهنده متغیر بودن اندازه کلی قفسه های فلزی است. قفسه های فلزی به شما کمک می کنند تا از فضای مد نظر خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

با خرید اینترنتی قفسه فلزی همانند قفسه فروشگاهی، قفسه بندی انبار و… می توان در کمترین زمان ممکن چیدمان مناسبی برای محیط فروش و انبار ایجاد کرد.

قفسه فلزی مشبک

مزایای خرید اینترنتی قفسه فلزی:

در ابتدای امر خرید اینترنتی قفسه فلزی و یا هر نوع قفسه بندی دیگر نظیر قفسه راک، قفسه ریلی، قفسه مشبک و… باید خریدی مطمئن باشد؛ یعنی کاربر در قبال خرید خود رسید دریافت کند تا مدرک معتبری در قبال خرید خود داشته باشد. دومین امکانی که خرید اینترنتی قفسه بندی برای کاربران خود فراهم می کند استفاده از وقت بیشتر و مدیریت زمان است. چرا که اکثر کسانی که به خرید اینترنتی روی می آورند به صرفه جوئی در وقت اهمیت بسیار می دهند و لذا تحویل به موقع احترام به مشتریان محسوب می شود. و سومین موردی که در این گونه خریدها باید رعایت شود تطابق کیفیت و کار آیی قفسه بندی معرفی شده با محصولی است که به مشتری تحویل داده می شود.

نقش تکنولوژی در خرید اینترنتی قفسه فلزی:

خرید اینترنتی کلمه ای آشنا در سال های اخیر است. با گسترش فناوری اطلاعات و رواج استفاده از این فناوری برای آموزش، تبلیغات، خرید، زمینه ای مناسب برای کسب درآمد از فروش قفسه های فلزی در کنار رضایت مشتری فراهم شده است. باید توجه داشت که سوپرمارکتها، انبارها، ادارات و … برای نظم محیط اطراف خود نیازمند قفسه بندی فلزی هستند که برای رفع نیاز خود می توانند با مراجعه به سایت های گوناگون قبل از خرید اینترنتی قفسه فلزی برای انبار یا فروشگاه ابتدا از کیفیت و کارایی این محصولات مطمئن شوند و سپس خرید اینترنتی قفسه فلزی خود را انجام دهند. این تکنولوژی علاوه بر اینکه امکان مقایسه نمونه های مختلف قفسه بندی مانند قفسه سوپرمارکت، قفسه مشبک، قفسه ریلی، قفسه بندی راک و … را فراهم می آورد، باعث صرفه جویی در وقت کاربران نیز می شود.

سخن پایانی

امروزه قفسه های فلزی در مدل های مختلفی به فروش می رسند. هر کاربر می تواند با توجه به نیازهای خود، قفسه مد نظر را انتخاب کند و به خرید اینترنتی قفسه فلزی بپردازد و آن را در محل انتخابی استفاده کند. نصب قفسه های فلزی پیچیدگی چندانی ندارد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. اگر قصد دارید بهترین نوع قفسه های فلزی را انتخاب کنید، وب سایت صنایع فلزی کمیل گلستان بهترین انتخاب شما است. کارشناسان این وب سایت شما را در اموری همچون تهیه قفسه فلزی، مقایسه مدل های مختلف این محصول و … همراهی می‎‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اینترنتی انواع قفسه می توانید با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *