قفسه ریلی کتابخانه

قفسه ریلی کتابخانه

قفسه کشویی کتابخانه قفسه ثابت کتابخانه قفسه فلزی کتاب کمد بایگانی ریلی مطالب لازم برای خرید موفق با دریافت اطلاعات مفید و طراحی ویژه است.

قفسه ریلی کتابخانه

کتابخانه یک شی و ابزار مفید و کار آمد و با قیمت ارزان است که ارزشمندترین شی در به صورت امن نگهداری و بایگانی میکند. کتابخانه بر مبنای آنچه از گذشته در عرف معنا گشته به مجموعه ای کتاب اطلاق میشود. کتاب نیز طبق عرف و در نگاه عموم مشتمل بر چندین صفحه کاغذی است که درباره یک یا چند موضوع توضیحات و اطلاعاتی را بیان داشته است. قدمت ساخت و بهره گیری از کتابخانه بسیار طولانی است. اولین کتابخانه بنام “تلو” به تمدن سومریان به ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز خواهد گشت. به مجموعه اطلاعات و منابع اطلاعاتی که به وسیله یک ارگان دولتی یا خصوصی و یا توسط یک شخص حقیقی نگهداری می گردد کتابخانه نام دارد. ارزش کتابخانه به مجموعه اطلاعات و موجود بایگانی شده در آن است.

قفسه بندی کتابخانه
کاربرد قفسه ریلی کتابخانه

نگهداری کتاب و قفسه بندی کتاب به سه صورت انجام میشود.

نگهداری در قفسه بسته، قفسه باز و قفسه آرشیوی که به عنوان سه روش رایج مورد استفاده میباشند. در قفسه بندی بسته کاربر دسترسی به قفسه کتاب نداشته و یک یا چند نفر مسیول شخص مجاز هستند در کتابخانه تردد داشته باشند. قفسه ریلی کتابخانه برای کاربرد در این سیستم نگهداری و بایگانی مناسب خواهد بود و امکان بیشترین بازدهی را خواهد داشت. در قفسه بندی کتاب به صورت بسته استفاده از قفسه ریلی کتابخانه سبب افزایش ظرفیت حجم به منظور نگهداری بیشتر کتب در روی قفسه میشود. سرعت دسترسی به کتب را افزایش داده و اینکه امنیت بیشتری را برای نگهداری کتب تامین خواهد داشت. قفسه های ریلی بایگانی کتاب را میتوان به صورت قفسه ریلی اتوماتیک نیز طراحی و نصب نمود. در این صورت سرعت دسترسی به ردیف قفسه بندی نصب شده باز افزایش خواهد یافت و جابجایی سیستم بدون دخالت دست ممکن میشود.

قیمت قفسه ریلی

قفسه ریلی کتابخانه را اگر خواسته باشیم در دید مقایسه ای با قفسه ثابت بررسی نماییم، باید گفت قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر میباشد و در مقایسه با افزایش ظرفیت و حجمی که برای یک فضا ایجاد داشته و کاربری فضا را در کمترین حالت به بیش از ۱۶۰% حالت استفاده از قفسه بندی ثابت میرساند بسیار مقرون به صرفه است. شیوه بعدی استفاده از قفسه بندی باز برای کتابخانه است. در این حالت عموم می توانند در بین قفسه های بایگانی کتاب حرکت نموده و کتاب مورد نظر خویش را برای مطالعه انتخاب دارند. در این صورت از قفسه فلزی ثابت کتاب استفاده میشود. قفسه ثابت کتاب با ظرفیت و ابعاد یکسان در حدود ۲۰% با قیمت کمتر به فروش میرسد. قیمت عرضه شده توسط تولید کننده برای خرید قفسه بندی ریلی کتاب و کتابخانه در کمترین حد ممکن برای مصرف کننده خواهد بود.

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه ریلی کتابخانه می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *