قفسه فلزی انبار

قفسه فروشگاهی انبار ساخت باکس پالت فلزی کمد بایگانی ریلی

قفسه فلزی انبار قفسه بندی انبار برای تجهیز انبار و سردخانه و بهره گیری مفید از ارتفاع و فضا خواهد بود. خرید قفسه بندی انبار راک پیچ و مهره ای مشبک نیم طبقه

قفسه فلزی انبار

قفسه فلزی انبار

قفسه فلزی انبار بهترین نوع و شکل از قفسه است که برای قفسه بندی انبار ممکن است بکار رود. فلزی بودن قفسه انبار توانسته مزایای بسیاری را برای تجهیز یک انبار به وجود آورد. ترکیب و شکل پیش ساخته قفسه بندی فلزی بسیار حایز اهمیت است. بر همین اساس انواع مختلف قفسه های فلزی انبار به وجود آمده که بسته به نیاز هر انبار مورد استفاده واقع خواهند شد. انبار مکانی است که یک یا چند نوع جنس در تعداد مشخص نگهداری می شود. علت انبار کردن کالا و مواد متفاوت است و بر همین اساس میتواند انبار مواد اولیه، لوازم یدکی و قطعات جانبی، محصول، عرضه کالا و نمایشگاه برای فروش محصول و کالا و خدمات و غیره باشد.

لذا انواع مختلف قفسه بندی برای یک انبار طراحی شده که در نگاه کلی به دو دسته کفپوش دار و بدون کفپوش تقسیم بندی می شوند. بر اساس این تعاریف تمامی انواع قفسه فلزی که طراحی و ساخته می شوند را می توان به عنوان قفسه فلزی انبار برشمرد.

قفسه های کفپوش دار انبار

اولین قفسه فلزی انبار که به صورت پیش ساخته طراحی و بکار گرفته شد قفسه بندی پیچ و مهره ای یا مشبک بوده است. این قفسه برای تمام انواع انبار تا فروشگاه مورد استفاده قرار می گرفته است و هم چنان نیز مورد استفاده میباشد.

قفسه فروشگاهی پس از رونمایی شدن جای پای خود را به دلیل زیبایی که در مقایسه با قفسه مشبک داشته است و هم چنین قیمت مناسب برای خرید توانست در زمان کوتاهی در تمام مغازه های سوپرمارکت و فروشگاه های کوچک و بزرگ جایگاه خود را پیدا کند و به طور کامل رقیب دیرینه خویش را از رقابت خارج نماید.

قفسه فلزی راک کفپوش دار در انبارهای با کالای حجیم و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. این قفسه میتواند برای تحمل بارهای متوسط تا سنگین طراحی گردد. قفسه کفپوش دار ممکن است به صورت ریلی نیز طراحی شود، که از آن معمولا در انبارهای خاص مورد استفاده واقع میشود.

قفسه بدون کفپوش انبار

در  انبارها سرعت ورود و خروج به انبار مهم است و بسیاری از کالا و مواد را انسان به دلیل وزن زیاد قادر به جابجایی نیست و یا با سختی قادر است جابجا نماید، لذا زمان زیادی را صرف خواهد نمود. در اینجا استفاده از ماشین آلات جابجایی در انبار ضرورت می گردد. قفسه فلزی انبار که بدون کفپوش میباشند دارای قیمت بسیار مناسب تری خواهند بود. انواع مدل های این قفسه بندی به اسامی پالت راک، بازویی یا شاخه ای، راهرو باریک، خود راهرو یا درایوین معروف هستند. در میان تمامی این انواع قفسه فلزی راک بیشترین کاربرد را داشته و تقاضای برای ساخت و خرید آن از دیگر انواع بدون کفپوش و حتی از انواع کفپوش دار نیز بیشتر است. علت اصلی این استقبال را میتوان علاوه بر کار آمد بودن این قفسه بندی فلزی به قیمت بسیار مناسب و ارزان آن بیان داشت.
صنایع فلزی کمیل گلستان تمامی انواع قفسه فلزی انبار را با کیفیت مناسب تولید مینماید.

 

برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره انواع قفسه مشاورین ما آماده پاسخگوی هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *