قفسه فروشگاهی فلزی ترک

قفسه فروشگاهی فروش قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی قفسه بندی مغازه قفسه سوپرمارکت قفسه فلزی سوپرمارکت قیمت قفسه فروشگاهی خرید قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی ارزان تولید کننده قفسه فروشگاهی

چرا قفسه فروشگاهی فلزی ترک برای راه اندازی کسب و کار موفق با یک مغازه متوسط یا بزرگ مورد توصیه بیشتر قرار می گیرد؟ آیا هزینه بیشتر اقتصادی است؟

قفسه فروشگاهی فلزی ترک و بازگشت سرمایه:

برای توضیح این مسئله ابتدا یک سوال مطرح میکنیم. شما به عنوان یک خریدار اگv دو مغازه یا فروشگاه برای خرید در دسترس شما باشدT تمایل دارید از یک مغازه شیک با اجناس دسته بندی شده مرتب خرید نمایید یا یک مغازه شلوغ؟ قفسه های فروشگاهی ترک دو مزیت لازم را ایجاد خواهد کرد.

اول اینکه با توجه به اینکه عرض قفسه ها معمولا ۴۰ و ۵۰ سانتیمتر انتخاب می شود، حجم و فضای بیشتری را برای چیدمان کالا ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر با ظاهر زیباتر و جذاب تر طبیعی خواهد بود. در نتیجه آرامش بیشتری برای مشتری در محیط خرید فراهم می کند و لذت بخش بودن خرید را برای مراجعه کننده فراهم می آورد.

خب پاسخ شما هم دقیقا این موضوعات را تایید خواهد کرد. مشتری که یکبار خرید را از فروشگاه شما تجربه کند قطعا مجدد برخواهد گشت البته اگر …

برای دریافت لیست قیمت قفسه فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

جهت مشاوره در خصوص انتخاب قفسه فلزی مناسب و طراحی رایگان کارشناسان ما آماده پاسخگویی به  شما عزیزان هستند. قفسه های فروشگاهی خود ایستا و قفسه فروشگاهی دیواری یا دیوارکوب دو مدل قفسه فلزی است که برای نصب قفسه بندی مغازه و قفسه بندی سوپرمارکت خریداری می شوند.

قفسه های فروشگاهی خود ایستا

در فروشگاه و مغازه های سوپرمارکت کاربرد قفسه های فروشگاهی خود ایستا به صورت دو طرفه به طور حتم ضرورت دارد. در زمانی که قفسه فلزی از دیوار فاصله می گیرد، در واقع سطح اتکای خود به دیوار را از دست داده و باید بتواند به شکل یک سازه کاملا مستقل رفتار نماید و علاوه بر حفظ ایستایی خود در هنگام چیده شدن اجناس روی آن و وارد آمدن فشار وزن کالا و همچنین اعمال نیروهای جانبی ایستایی خود را حفظ نماید.

قفسه فلزی فروشگاهی قفسه فروشگاهی قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت
تولید و فروش قفسه فلزی فروشگاهی

نصب قفسه های فروشگاهی خود ایستا یک طرفه اجباری نیست. قفسه بندی یک طرفه خود ایستا فروشگاهی در کنار دیوار قرار خواهد گرفت. این قفسه فقط از یک سمت قابلیت قرارگیری طبقات را دارد و امکان دسترسی از همان سمت را خواهد داد. در فروشگاه های متوسط و بزرگ از قفسه بندی یکطرفه خود ایستا استفاده می شود. ولی در مغازه با ابعاد کوچک تا متوسط از قفسه بندی فروشگاهی دیواری نیز استفاده می گردد.

قفسه های فروشگاهی دیواری یا دیوارکوب: مهمترین دلیل استفاده از قفسه های فروشگاهی دیواری که جایگزین قفسه بندی خود ایستا یک طرفه خواهد شد. کاهش هزینه و کاهش قیمت قفسه فلزی است. ستون دیواری قفسه سوپرمارکت به شکل ناودانی است و به صورت استاندارد با ورق ۱٫۵ و ۲ میلیمتر تولید میشود.

قیمت قفسه سوپرمارکت را در اینجا ببینید.

البته این محصول با کیفیت کمتر از استاندارد تعیین شده نیز ممکن است تولید گردد که در این صورت قیمت آن کاهش بسیار می یابد. البته چنین ستون دیواری قابل اطمینان نخواهد بود. ستون خود ایستا یک طرفه فروشگاهی در حالت معمولی از دو ستون ناودانی با ضخامت ۱٫۵ میلیمتر که به هم جوش داده شده و یک قوطی را شکل داده ساخته می شود و برای ایجاد ایستایی یک پایه ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ سانتیمتری عمود به آن جوش خواهد خورد. در نتیجه قیمت این ستون حداقل سه برابر می شود.

علت دوم کاهش قیمت قفسه فروشگاهی دیواری به دلیل عدم نیاز به پانل پشت می باشد. به منظور مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر انواع قفسه های فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید. در مغازه و فروشگاه های مختلف عرضه مواد و محصولات به طور حتم نیاز به نصب قفسه فلزی فروشگاهی و خرید قفسه بندی مغازه جهت بهینه سازی فضا و ایجاد نظم وجود دارد.

قفسه فلزی فروشگاهی نیاز هر مغازه:

طراحی صورت گرفته برای ساخت و تولید قفسه فلزی فروشگاهی به گونه ای بوده است که توانسته خود را برای ایجاد یک قفسه بندی مغازه به عنوان اولویت برتر انتخاب قرار دهد. زیبایی مهمترین عامل انتخاب قفسه فلزی فروشگاهی است. از گزینه های بعدی که به عنوان ویژگی های قفسه بندی فروشگاهی در تجهیز فروشگاه می توان نام برد، ایجاد سهولت در دسترسی برای افراد است. در اکثر انواع قفسه بندی فلزی استفاده از ستون جلویی ضرورت دارد. اما استفاده از زاویه و لچکی در قفسه فروشگاهی سبب حذف ستون جلویی گردیده و میزان دسترسی و دید را به طور قابل لمس افزایش داده است. عامل بعدی مهم در مورد توجه بودن آن متوجه قیمت قفسه فروشگاهی می شود. قیمت می تواند در حد یک ساده ترین نوع قفسه تنزل پیدا کند.

قفسه فروشگاهی
قفسه فروشگاهی

قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه بندی سوپرمارکت

یکی از عوامل بسیار مهم خرید قفسه فلزی فروشگاهی به منظور نصب قفسه در مغازه سوپرمارکت می باشد. مغازه سوپرمارکت در قدیم به صورت بسته اداره می شد. یعنی صاحب مغازه و فروشنده فقط دسترسی به کالای موجود داشت. مشتری در ورود به مغازه کالا را درخواست و توسط فروشنده برای وی آورده می شد. در نتیجه زیبا بودن قفسه سوپرمارکت نصب شده چندان اهمیت پیدا نمی کرد. ولی امروزه از سیستم فروش باز در مغازه های سوپرمارکت استفاده شده است. خرید کننده و مشتری به طور مستقیم به کالا طبقه بندی شده در قفسه بندی فلزی انجام شده دسترسی دارد و به راحتی از بین محصولات انتخاب می نماید. لذا در قفسه بندی سوپرمارکت باید زیبایی لازم را داشته باشد تا بتواند جلب مشتری نماید.

قفسه فروشگاهی علاوه بر زیبا بودن سهولت دسترسی و میدان دید کافی را برای مشتری فراهم خواهد آورد و توانسته جلب مشتری بیشتری برای هر مغازه داشته باشد. کاهش نرخ ارز در بازار سبب شده تا نرخ مواد اولیه و آهن آلات نیز کاهش یابد در نتیجه قیمت قفسه فلزی فروشگاهی شده و تورم کاذب ایجاد شده کاسته شده است.

قیمت قفسه فروشگاهی چقدر است؟

به صورت کلی بازار فروش قفسه های فلزی مغازه و فروشگاه را به بازار داخلی ایران و بازار صادرات می توان تقسیم بندی نمود. در اویل سال ۹۸ نرخ ارز و قیمت مواد اولیه به گونه ای بود که قیمت تمام شده قفسه های فلزی کمتر از رقبای چینی و ترک برای کشورهای همسایه ایران تمام می شد. در نتیجه اینکه تمایل برای خرید قفسه فروشگاهی ایرانی جهت صادرات افزایش یافته بود. به مرور با کاهش نرخ دلار این توجیه در بازار به منظور صادرات کم شده و تقریبا به تعادل رسید. در حال حاضر نسبت قیمت تمام شده قفسه فلزی به گونه ای است که بازار صادرات مجدد کاهش یافته است. از طرفی بازار تولید در کشور نیز بیش از حد نیاز ظرفیت تولید دارد، در نهایت این نتیجه را می توان گرفت که سرمایه گذاری صورت پذیرفته در این بخش بیش از این گنجایش نداشته و درصورت عدم موفقیت در صادرات سبب رکود سرمایه گذاری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فروشگاهی و مغازه می توانید با ما در تماس باشید.

2 Comments

سمیه تاتارزاده

سلام
قیمت قفسه فلزی فروشگاهی ترک دوطرفه وسط چقدر هست؟

Reply

رضا میری

سلام وقت شما بخیر
قفسه فلزی فروشگاهی ترک متری چند؟

Reply

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *