قیمت قفسه فلزی

قیمت قفسه بندی مغازه تولید قفسه بندی انبار قفسه بندی فلزی فروشگاهی

امروزه قفسه‌های فلزی به یکی از اصلی‌ترین تجهیزات برای فروش کالاها و محصولات مختلف تبدیل شده‌اند. دلیل اهمیت آن‌ها نه‌تنها ارائه هرچه بهتر محصولات و اجناس مختلف است، بلکه به‌صورت مؤثر می‌توانند بر دکوراسیون و شکل بصری فروشگاه نیز تأثیرگذار باشند؛ ازاین‌رو در زمان خرید قفسه فلزی باید دقت و وسواس زیادی به خرج داده تا دست به یک انتخاب مطمئن بزنید. با اینکه قیمت قفسه فلزی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خریداران است.

اما قیمت قفسه فلزی ارزان را می شود در اندک زمان مستقیم از تولید کننده دریافت داشت. ما در این مطلب قصد داریم تا در خصوص مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر روی قیمت قفسه فروشگاهی، قیمت قفسه فلزی مغازه، قیمت قفسه بندی انبار و قیمت قفسه ریلی صحبت کنیم.

خرید قفسه فلزی

برای سهولت در ارائه محصولات و اجناس مختلف در فروشگاه‌ها، وجود قفسه‌ها به یک عنصر ضروری و الزامی بدل شده است. آن‌ها می‌توانند به‌سادگی محصولات گوناگون را در معرض نمایش مشتریان قرار داده و آن‌ها را برای خرید ترغیب کنند. اما باید بدانند که یک قفسه فروشگاهی، وظایف سنگین دیگری نیز به عهده دارد. از جمله این وظایف می‌توان به تأثیر مستقیم آن‌ها در دکوراسیون و تصویر بصری فروشگاه اشاره کرد.

امروزه قفسه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در فروشگاه‌ها استفاده کرد. از جمله این قفسه‌ها می‌توان به قفسه‌های چوبی، قفسه‌های فلزی، قفسه‌های پلاستیکی و … اشاره کرد. اما در این میان، قفسه‌های فلزی به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، توانسته‌اند تا جایگاهشان را در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مستحکم کنند. قیمت قفسه فلزی در مقایسه با سایر رقبا بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و به همین دلیل خریدوفروش آن‌ها در بازار محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

قیمت قفسه فروشگاهی

قیمت قفسه فلزی معیاری است که بیان کننده ارزش است. قفسه فروشگاهی دیوارکوب تقریبا بر اساس قیمت گذاری دستگاهی یا متری از حدود ۶۰ هزار تومان شروع می شود. یک دستگاه قفسه هایپری طرح ترک به صورت یک طرفه قیمتی معادل ۳۹۰ هزار تومان و به صورت دوطرفه ۴۹۵ هزار تومان خواهد داشت. همین طرح به صورت نیمه هایپری بسیار کاهش می یابد. نیمه هایپری یک طرفه هر دستگاه حدود ۲۰۰ هزار تومان و دو طرفه حدود ۳۰۰ هزار تومان میباشد. این قیمت پایینترین ارزش گذاری است. قیمت قفسه پیچ و مهره ای در مقایسه با قیمت قفسه بندی فروشگاهی تقریبا قیمتی مشابه و نزدیک به یکدیگر دارند. قفسه ریلی و کمد بایگانی ریلی و قفسه راک برای تعیین قیمت نمی توان اعلام نظر نمود. زیرا اختلاف قیمت بسیار زیاد می باشد. برای این کار حتما باید نقشه و پلان تهیه شود و قیمت بر اساس آن تعیین گردد.

قیمت قفسه فلزی

یا بیان کننده ارزش یک خدمات همانند نصب قفسه فلزی است. بنابراین وقتی قیمت قفسه مد نظر باشد مفهوم آن تعیین ارزش ریالی قفسه فلزی خواهد بود. قیمت قفسه فلزی جهت ارایه به مشتری و خریدار به صورت شفاهی یا کتبی و یا به صورت هر دو حالت بیان خواهد شد. در اعلام قیمت به صورت شفاهی معمولا قیمت کل برآورد شده برای قفسه بندی یک انباری یا مغازه یا فروشگاه بیان می شود و از بیان جزییات معمولا به دلیل شرح و تعداد زیاد خودداری خواهد شد و در نهایت ۱-۲ قلم از قیمت ریز به عنوان نمونه اعلام می شود. این شیوه اعلام قیمت بیشتر در مورد کارهای کوچک کاربرد دارد. قیمت نصب قفسه فلزی سوا از ارزش تعیین شده برای خرید قفسه خواهد بود و بر حسب نوع قفسه بندی و شرایط نصب ارزش گذاری آن انجام می شود.

فاکتورهای تأثیرگذار بر روی قیمت قفسه فلزی

قفسه‌های فلزی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر برای نگهداری و ذخیره‌سازی تجهیزات و محصولات مختلف شناخته می‌شوند. قیمت این تجهیزات می‌تواند بسته به فاکتورها و عوامل گوناگونی تغییر کند. هرکدام از این عوامل به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم باعث نوسان در قیمت نهایی این محصولات می‌شوند. درصورتی‌که شما هم قصد دارید تا برای انبار، فروشگاه و … خود دست به خرید قفسه‌های فلزی بزنید، باید در خصوص این فاکتورها اطلاعاتی را کسب کنید.

  • جنس قفسه‌های فلزی

از جمله موارد تأثیرگذار بر روی قیمت قفسه فلزی، جنس آن‌ها است. امروزه این قفسه‌ها را از نوع فولاد و استیل ضدزنگ تولید می‌کنند. این ورقه‌ها دارای استحکام بسیار زیادی بوده و می‌توانند در برابر فرسودگی، ساییدگی و زنگ‌زدگی، مقاومت بالایی داشته باشند. اینکه در تولید این قفسه‌ها از چه مدل ورقه‌های فلزی استفاده شود، به‌صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

  • محل مورداستفاده

شاید کمتر کسی توجه کند که حتی محلی که قرار است از قفسه‌های فلزی استفاده شود نیز می‌تواند بر روی قیمت نهایی این محصولات تأثیرگذار باشد. برای مثال قفسه انباری، باید دارای خصوصیاتی باشد که در چنین محیط‌هایی نهایت کارایی را از خود نشان دهد. درحالی‌که قفسه سوپرمارکت و یا مغازه‌هایی که در معرض دید مشتریان هستند، ویژگی‌های خاص خودشان را خواهند داشت.

ازاین‌رو شما به‌عنوان خریدار در ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید از این قفسه‌ها در چه مکان و محلی استفاده کنید. بدون شک قفسه‌هایی که در انبار نگهداری می‌شوند، به دلیل محیط مرطوب‌تر و به‌دوراز نور خورشید، نیاز به ورقه‌هایی با ویژگی‌های مخصوص دارند که قیمت قفسه فلزی تولید شده را افزایش و یا کاهش می‌دهند.

قفسه فروشگاهی قفسه‌های فلزی، عنصری مهم در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
قفسه‌های فلزی، عنصری مهم در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
  • ضخامت قفسه فلزی

بسته به این که قصد دارید تا چه اندازه محصول با چه وزن و سایزی را بر روی قفسه‌های خود قرار دهید، ضخامت قفسه‌های فلزی تغییر خواهند کرد. برای مثال، اجناسی که در قفسه فلزی سوپرمارکت هستند، معمولاً وزن پایینی دارند. درحالی‌که تجهیزات نگهداری شده در انبارها نیازمند قفسه‌های ضخیم‌تر خواهند بود. طبیعی است که هر چه ضخامت قفسه فلزی شما افزایش پیدا کند، قیمت آن هم بیشتر خواهد شد.

  • اندازه قفسه فلزی

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توان به‌صورت مستقیم بر روی قیمت قفسه فلزی تأثیرگذار باشد، اندازه و سایز قفسه‌های فلزی است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید تا چه اندازه از محیط خودتان را به کمک این قفسه‌ها بپوشانید، ازاین‌رو باید مساحت موردنظر را محاسبه کرده و در دست داشته باشید. طبیعی است که هر چه به قفسه‌های بیشتری نیاز داشته باشید، باید هزینه‌های بیشتری نیز برای چنین کاری پرداخت کنید.

  • نیروی انسانی موردنیاز

بسیاری از افراد نمی‌دانند که حتی نیروی انسانی موردنیاز برای نصب قفسه‌های فلزی نیز می‌تواند بر روی قیمت نهایی پیاده‌سازی آن‌ها تأثیرگذار باشد. با این که شاید در نگاه اول، نصب و پیاده‌سازی قفسه‌های فلزی ساده به نظر برسد، اما باید بدانید تنها در صورتی می‌توانید از نهایت کارایی قفسه‌های فلزی بهره‌مند شوید که نصب آن‌ها را به دست افراد خبره و متخصص بسپارید.

از سوی دیگر، پیاده‌سازی برخی از قفسه‌های فلزی ممکن است به دانش و یا علم به خصوصی نیاز داشته باشد که از دست هر نیروی انسانی برنمی‌آید. حتی ممکن است سایز و اندازه قفسه‌های موردنیاز شما به‌قدری وسیع باشد که به نیروهای زیادی برای نصب آن نیاز باشد. درهرصورت، نیروی انسانی بسته به سایز و اندازه پروژه، نوع قفسه‌های فلزی مدنظر، نحوه پیاده‌سازی و … بر روی قیمت نهایی پیاده‌سازی و نصب قفسه فلزی تأثیرگذار باشد.

  • طراحی و کیفیت قفسه‌ها

سازندگان مختلف از روش‌های گوناگون و تجهیزات متفاوتی برای تولید و ساخت قفسه‌های فلزی استفاده می‌کنند. ازاین‌رو طبیعی خواهد بود که کیفیت نهایی این محصولات، می‌تواند بسته به شرکت تولیدکننده و سازندگان آن تغییر کند. بسته به مسئولیت‌پذیری، میزان دانش تخصصی و حرفه‌ای سازنده و طراحی مدنظر مشتریان، کیفیت قفسه‌های فلزی دست خودش تغییر خواهد شد.

به‌عنوان کسی که قصد دارد تا از قفسه‌های فلزی برای بهبود و پیشبرد کسب‌وکار خود استفاده کند، موظف هستید تا پیاده‌سازی قفسه‌های فلزی خود را به دستان توانا نیروهای متخصص بسپارید. این نیروها باتکیه‌بر دانش خود و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات ممکن، می‌توانند در کنار ارائه مناسب‌ترین قیمت قفسه فلزی، بهترین و باکیفیت‌ترین قفسه‌های فلزی را برای شما طراحی و نصب کنند.

قیمت قفسه فلزی و صورت حساب:

اعلام قیمت قفسه فلزی در بیشتر مواقع به صورت کتبی انجام صورت خواهد پذیرفت.

حتی برای مساحت کم نیز سعی میشود تا حد ممکن این عمل به صورت کتبی و مستند باشد تا از ایجاد هر گونه ایهام تا حد ممکن جلوگیری گردد. برای این مهم ابتدا پیش فاکتور و سپس در صورت قطعی شدن فاکتور یا صورت حساب رسمی ارایه می شود. پیش فاکتور سندی است که بیان کننده قیمت تمام شده قفسه فلزی مورد تقاضا تنظیم شده بر مبنای نیاز مشتری و بر اساس نقشه طراحی شده و یا قطعات مشخص شده از سوی وی می باشد که سندیت آن از باب تعیین قیمت می باشد و ملاک فروش نمی باشد. زیرا پول در این بین و بر اساس پیش فاکتور تبادل نخواهد شد.

صورت حساب یا فاکتور خرید همانند پیش فاکتور است با این تفاوت که قیمت قفسه فلزی مورد تایید نهایی خریدار قرار گرفته و وجه مورد نظر پرداخت داشته و یا تضمین پرداخت آن را به تولید کننده یا فروشنده داده است.

قفسه ریلی کتابخانه
قیمت قفسه‌های فلزی بسته به فاکتورهای مختلفی تغییر می‌کند

قیمت قفسه فلزی و ارزش گذاری:

تعیین ارزش ریالی در پیش فاکتور و صورتحساب برای برآورد قیمت قفسه فلزی بر مبنای چند روش صورت خواهد پذیرفت. اولین روش و دقیقترین روش بیان جز به جز تمام قطعات و مشخصات آنها و تعیین ارزش ریالی و قیمت گذاری برای هر جز به صورت ریز خواهد بود. به عنوان نمونه در در قسمت شرح بدین شکل درج می گردد: کفه ۹۵*۴۰ ض ۰٫۸ م م سفید چرمی. ض حرف اول ضخامت و م م مخفف میلیمتر خواهد بود.

از آنجا که در یک پروژه قفسه بندی حجم بالای از قفسه مشابه است از شیوه دیگر نگاشتن قیمت برای سهولت و تسریع در برآورد قیمت قفسه فلزی استفاده می شود. در این شیوه قیمت بر مبنای واحد دستگاه می باشد. مثلا نوشته می شود: قفسه خود ایستا یک طرفه ۲۰۰*۵۰٫ در شیوه سوم قیمت بر مبنای نقشه خواهد بود و یک قیمت کلی بر مبنای نقشه اعلام خواهد شد.

برای جلوگیری از ایجاد ابهام در این شیوه دوم و سوم نقشه و جزییات به صورت پیوست فاکتور بایستی باشد. برای اطلاع کامل از قیمت قفسه فلزی و کمد بایگانی ریلی مشاورین ما پاسخگو هستند.

نتیجه‌گیری

قفسه‌های فلزی جزو یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، انبارها و … مورداستفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات نه‌تنها می‌توانند محصولات و اجناس مختلف را در معرض نمایش قرار دهند، بلکه می‌توانند به‌صورت مستقیم بر روی دکوراسیون محیط نیز تأثیرگذار باشند. از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر روی قیمت قفسه فلزی تأثیرگذار خواهد بود، می‌توان به جنس قفسه‌ها، ضخامت قفسه‌ها، سایز و اندازه قفسه‌ها، طراحی و کیفیت نهایی و … اشاره کرد.

 

2 Comments

محمد حاجیلری

سلام خسته نباشید
قیمت و چند نمونه کار لطف میکنید؟

Reply

میثم رضایی

سلام و عرض ادب
قیمت قفسه فلزی ۹۵*۴۰ چنده؟

Reply

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *