بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس

بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس قفسه فلزی کمد بایگانی ریلی فایل ریلی قفسه فروشگاهی قفسه بندی قفسه ریلی بایگانی ریلی نصب قفسه پیش ساخته نصب بالکن مغازه در محل و در حداقل زمان به همراه کادری مجرب اطمینان و آسایش خاطر مشتریان گرامی را به ارمغان داشته است.

بازدید دوره ای و سرویس:

آنچه که پس از تولید محصول و خرید حایز اهمیت خواهد بود است بازدید دوره ای و سرویس محصولات پس از نصب خواهد بود. ارایه خدمات مناسب در این خصوص سبب امکان بهره دهی مناسب و افزایش طول عمر مفید قفسه های فلزی و به ویژه سیستم های کمد بایگانی ریلی فلزی متحرک و باکس پالت فلزی خواهد شد. بازدید دوره ای و سرویس قفسه بندی فلزی در مورد قفسه بندی فروشگاهی محدود به کنترل اتصالات و احتمالا تعویض پانل و قطعات دیگر که به نحوی در اثر استفاده ناصحیح آسیب وارد شده است می گردد. در این خصوص خود بهره برداری کننده از قفسه نیز خواهد توانست اقدام نماید. زیرا ارتفاع سطح کار در دسترس بوده و اتصالات اجزا به صورت کلیپی و نصب آسان است و خریدار و مصرف کننده به آسانی و با کمترین مشکل قادر به تعویض قطعات خواهند بود.

بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویسبازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس قفسه بندی انبار:

انجام اولین مرحله بازدید دوره ای و سرویس برای قفسه بندی حایز اهمیت است و بهتر است در طول عمر استفاده هفته ۴ تا ۵ این مهم انجام شود. در انبار انواع مختلف قفسه بندی از سبک مشبک پیچ و مهره ای تا سنگین راک و از ارتفاع در دسترس تا ۱۲ متر ممکن است نصب شود. در انبارهای با سیستم بارگذاری ماشینی انجام بازدید دوره ای و سرویس از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است. در هر بار که ماشین آلات گذاشت و برداشت بار اقدام به عمل مینمایند ضربه ای به سیستم وارد خواهد آمد. گاها نیز ممکن است ضربات کوچک نیز به سیستم قفسه بندی و قفسه فلزی راک اجرا شده وارد آید. لذا ضرورت دارد بازدید دوره ای در چنین شرایطی به صورت شش ماهه به عمل آید.

در سایر انبارها که از سیستم بارگذاری دستی استفاده میدارند این مدت زمان می تواند تا یک سال نیز افزایش پیدا کند.

بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس کمد بایگانی ریلی:

کمد بایگانی ریلی به لحاظ اینکه متحرک بوده و بر ریل نصب شده به طور حتم نیاز به بازدید دوره ای و سرویس در زمان های مشخص خواهد داشت. به صورت معمول حداقل در هر سال یکبار نیاز به سرویس نیرو محرکه و گیربکس وجود دارد. انجام سرویس در بازه های زمانی مشخص نه تنها طول عمر مفید سیستم را ارتقا خواهد بخشید بلکه در درجه اهمیت بیشتر از خرابی ناخواسته سیستم تا حد بسیار زیاد خواهد توانست جلوگیری کند. دقیقا مانند یک خودرو که در کیلومتر استفاده مشخص نیاز به تعویض روغن و سرویس دارد، و در صورت عدم توجه به موتور خودرو آسیب وارد خواهد شد. سیستم کمد بایگانی ریلی متحرک نیز این چنین است.

اهمیت بازدید دوره ای و سرویس انواع قفسه بندی فلزی از این جهت مهم خواهد بود که از آسیب دیدگی به سیستم تا حد بسیار جلوگیری به عمل خواهد آورد. انجام سرویس های دوره ای برای قبول گارانتی نیز ضرورت دارد.

برای دریافت اطلاعات لازم بیشتر درباره بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/