تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو

قفسه بندی خود راهرو تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو

آیا حمایت از تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو  و مصرف قفسه های فلزی تولید ایران مانند قفسه بندی انبار و قفسه بندی مغازه می تواند گامی برای اشتغال جوانان باشد؟

مبارزه با بیکاری با حمایت از تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو:

حمایت از تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو و سایر تولید کنندگان قفسه بندی فلزی راک، فروشگاهی، انبار، کتابخانه و غیره با بکارگیری جوانان با استعداد و کوشا در چنین تولیدات زمینه را برای رفع گام به گام معضل بیکاری هموطنان فراهم می آورد.

در حال حاضر آمار های مختلفی پیرامون بحث اشتغال وجود دارد.

این آمارها گاهی اوقات بیانگر عدم تدبیر مسئولین مربوطه است.

چرا که اکثر آمارها نشان دهنده افزایش جمعیت جوانان بیکار است به گونه‌ای که در حال حاضر از هر ده نفر نیروی جوان آماده کار سه نفر بیکار است. از راه کار های حل این مشکل می توان به توسعه شرکت های دانش‌بنیان، مبارزه جدی با قاچاق کالا، قطع اتکا بودجه کشور به نفت، فراهم آوردن زمینه صادرات با حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان مانند تولید کننده قفسه فلزی خود راهرو و گسترش دامنه تولید محصولات مانند تولید قفسه فروشگاهی و درآمد مناسب، رونق کارخانه‌ها و کارگاه، خرید کالای ایرانی و … اشاره کرد.

قفسه بندی خود راهرو
قفسه بندی خود راهرو

بیکاری از دیدگاه مقام معظم رهبری:

معضل بیکاری جوانان تا جایی افزایش یافته که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می رود، کمتر از خود او نیست.

لذا همگی باید برای حل این مشکل دست به دست هم دهیم و هر کسی به اندازه توان خود برای از بین بردن بیکاری گام بردارد نمونه ای از این همگامی می تواند حمایت از  تولید کننده داخلی باشد که سعی دارند با به کارگیری نیروی جوان در کارگاه های تولیدی خود یکی از مطیعان امر رهبری و کار آفرینان بالقوه باشند.

 

محصولات مشابه تولید داخلی نظیر سیستم های بایگانی ریلی، فایل ریلی فلزی، کمد بایگانی ریلی و بایگانی ریلی متحرک از این دست می باشد.

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بندی خود راهرو می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام: ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/
پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *