خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش کمد بایگانی ریلی قفسه فلزی قفسه بندی فلزی سیستم بایگانی ریلی متحرک فایل بایگانی ریلی قفسه ریلی فلزی نصب قفسه فلزی نصب کمد بایگانی ریلی

صنایع فلزی کمیل گلستان از آنجا که فروش را آغاز شروع تعهد خویش قلمداد داشته لذا سعی بر آن است با ارایه خدمات پس از فروش متنوع بتوان جلب رضایت شما عزیزان که در دامنه مشتریان ما وارد گشته را جلب نماییم.

خدمات پس از فروش شامل چهار بخش مجزا است. گارانتی محصولات که ضمانت نامه ای جهت تضمین کیفیت محصولات است. مونتاژ و نصب انواع قفسه فلزی خرید شده از ما و حتی از سایر شرکتها، مونتاژ و نصب انواع سیستم های کمد بایگانی ریلی فلزی متحرک و فایل ریلی اداری و انجام بازدید دوره ای مورد نیاز و سرویس احتمالی مورد نیاز همگی به عنوان خدمات پس فروش ما هستند که هر یک در بخش خود توضیحات اجمالی داده شده است. خدمات پس از فروش در خصوص مشاوره و طراحی قبل از خرید مورد نیاز است البته جهت نصب و بعد از آن نیز ممکن است این نیاز وجود داشته باشد.

قفسه فلزی راک
مدت زمان ارایه خدمات پس از فروش:

مدت زمان ارایه خدمات پس از فروش ما به صورت نامحدود و تا پایان عمر محصولات خواهد بود. عمر مفید محصولات بسته به نوع کاربری و همچنین انجام سرویس های دوره ای مورد نیاز متغیر خواهد بود اما در شرایط استاندارد و رعایت صحیح اصول نگهداری کمتر از ده سال نخواهد بود. خدمات یا سرویس های پس از فروش از سوی تولید کننده و فروشنده ارایه خواهد شد و تملک چیزی را ضامن نخواهد شد، از این سو ممکن است بسته به نوع و حجم خرید انجام شده و در موقعیت زمانی مختلف کیفیت خدمات کمی متغیر باشد. اما تمام تلاش ما این بوده تا بتوانیم از حداقل تعریف شده سرویس دهی و خدمات رسانی ما حتی درباره خدمات پس از فروش علاوه بر اینکه کاهش نیابد به بهترین شکل ممکن ارایه شود.

جزییات خدمات پس از فروش:

مشخصات فنی محصولات کاملا مشخص است و برای هر محصول شامل انواع قفسه بندی فلزی، کمد بایگانی ریلی و فایل ریلی متحرک در حین عرضه و در برگه فاکتور و حتی پیش فاکتور بخشی از این مشخصات فنی درج می گردد و به صورت کامل و با تمام جزییات در برگه ای جداگانه قابل ارایه است. در خصوص فروش محصولات مختلف نوع خدمات به دلیل آنکه در مواقع مختلف به صورت تجربی متناسب با نوع محصول و نیاز مشتری ارایه می شود به صورت مشخصات فنی و با بیان جزییات کامل و دقیق قابل ذکر نخواهد بود و در هر بار خرید ممکن است متغیر باشد. خدمات پس از فروش می تواند به صورت تعهدی کتبی بین تولید کننده و خریدار با بیان جزییات دقیق نیز باشد که تمام آن به صورت توافقی صورت می پذیرد.

قولی که ما به مشتریان و تمام کسانی که به ما اعتماد نموده خواهیم داد آن است حداکثر تلاش خویش را در ارایه خدمات و سرویس دهی کافی پس از فروش در جهت جلب رضایت شما داشته باشیم.

جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی کارشناسان ما آماده پاسخگویی می باشند.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام: ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/