ساخت باکس پالت فلزی

قفسه فروشگاهی انبار ساخت باکس پالت فلزی کمد بایگانی ریلی

ساخت باکس پالت فلزی انبار و سردخانه مزایایی چشمگیری دارد که نمی توان چشم پوشی کرد. در نتیجه بسیاری از تولید کنندگان و شرکتها به دنبال ساخت باکس هستند.

ساخت باکس پالت فلزی

ساخت باکس پالت فلزی ماده اولیه اصلی:

از جمله مهمترین خواص آهن که سبب انتخاب ماده اولیه جهت ساخت باکس پالت فلزی انتخاب گردیده است به چند مورد می توان اشاره داشت. اول دارا بودن مقاومت و استحکام بالا در مقابل حجم پایین و کم. آهن با چگالی بالایی که دارد به خوبی می تواند با یک طراحی اصولی تحمل باربری بسیار بالایی را برای نگهداری بارهای موجود در انبار و سردخانه داشته باشد. ویژگی دوم در دسترس بودن مصالح مصرفی به میزان و قیمت مناسب است. انواع پروفیل های فولادی را در همه جا در دسترس است و در نهایت با یک تریلی ۲۵-۳۰ تن آهن در محل تخلیه میشود. ویژگی سوم استحکام و طول عمر بسیار است. طول عمر یک باکس فلزی محکم ساخته شده بر اساس استاندارد و مصرف صحیح بر اساس کاربری تعریف شده تا بیش از ۱۵ سال خواهد بود.

ساخت باکس پالت و ترمیم:

قابلیت وصله پذیری و ترمیم ویژگی مهم دیگری است که عامل ترغیب برای ساخت باکس شده است. یک باکس پالت فلزی را در هر زمان می توان از نقاط آسیب دیده ترمیم و تقویت داشت. باکس پالت در سردخانه و محیط های مربوط به خصوص در صورت عدم توجه کافی در امر نگهداری از نقاط حساس از قبیل محل اتصال کپی به پایه دچار خوردگی و پوسیدگی میشود.

جوشکاری آهن در تمام شرایط حتی در زیر آب نیز میسر است. نقاط آسیب دیده برش خورده و از بدنه جدا و قطعه جدید را می توان جایگزین و به کمک جوش متصل نمود به نحوی که سازه استحکام اولیه خود را حفظ نماید. عوامل فیزیکی هم چون بر خورد ماشین آلات حمل بار در انبار و سردخانه با بدنه باکس سبب تغییر فرم و له شدگی موضعی و قسمتی شود که عضو آسیب دیده هم قابل ترمیم است و هم تعویض داشتن.

رنگ آمیزی:

در مراحل پایانی کار ساخت باکس پالت فلزی عملیات رنگ آمیزی باکس پالت صورت خواهد پذیرفت. انواع کیفیت رنگ با نظر مشتری برای یک باکس قابل اجرا نمودن است. استفاده داشتن از ضد زنگ قبل از رنگ آمیزی نکته بسیار مهم به خصوص در انبارها و سردخانه با رطوبت بالا است. جلوگیری از رسیدن رطوبت به محل هایی که امکان رنگ آمیزی آن وجود ندارد خود نکته ای دیگر است. ساخت با استفاده از فولاد گالوانیزه نیز میسر است. جوشکاری پروفیل گالوانیزه کاری سخت و دشوار است. آبکاری یا گالوانیزه باکس پالت پس از ساخت شیوه دیگری است. این کار در عمل به علت حجیم بودن سازه ساخته ممکن نیست و عملی داشتن این طرح در تعداد کم مقرون به صرفه نمی باشد.
ساخت باکس پالت فلزی محکم و مرغوب جهت انبار و سردخانه از خدمات صنایع فلزی کمیل گلستان است.
جهت دریافت آنچه درباره ساخت باکس پالت فلزی نیاز دارید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *