فروش قفسه بندی انبار

قفسه فلزی پیچ و مهره

مشتری مداری راهی برای افزایش فروش قفسه بندی انبار و در تمامی مدلها شامل راک، مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای و غیره در هنگام رکود اقتصادی کشور است.

فروش قفسه بندی انبار در هنگام رکود اقتصادی:

از عوامل رکود در بازار ترس از خرید را میتوان عنوان نمود. یکی از شیوه های مرسوم برای افزایش فروش قفسه بندی انبار و شکستن رکود و کمک به افزایش تمایل به خرید کاهش قیمت توسط تولید کننده و کاهش نرخ سود فروشندگان قفسه های فلزی مختلف است. اما فروشندگان این گونه محصولات باید بدانند که تنها راه فرار از رکود اقتصادی جلب رضایت مشتری است. عجله در فروش بی اعتمادی مشتری را به دنبال دارد. به خصوص هنگامی که مشتری بودجه کافی برای خرید نداشته اما به قفسه بندی نیاز دارد. مشاوره صحیح به گونه ای که فروشنده یا تولید کننده فکر کند برای خود قصد خرید دارد. هر آنچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید و آنچه را که برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید.

قفسه بندی انبار قفسه بازویی کانتی لور

برخی از موارد افزایش فروش قفسه بندی انبار:

در هنگام رکود اقتصادی مخصوصا وقتی که مشتری از بودجه کمی برخوردار است در تصمیم گیری دچار مشکل می شود و بر روی قیمت محصولات تمرکز بیشتری دارد و سعی کرده از واحد های تولیدی مختلف استعلام قیمت گرفته تا بتواند قفسه ای با مناسبترین قیمت را انتخاب کند. در این حال قیمت مناسب، افزایش فروش قفسه بندی انبار راک کفپوش دار، راک پالت، مشبک و … را به دنبال دارد. همچنین در این شرایط تکنیک های زیر باعث افزایش فروش قفسه بندی انبار و کمد بایگانی ریلی می شود:

  • حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی: شرکتها و واحد های تجاری باید بکوشند که مشتریان وفادار خود را حفظ کنند.
  • بررسی دوره ای مشتریان: در این مدل شرکتها برای افزایش فروش قفسه بندی فلزی ارتباط خود را با مشتری که بیشترین خرید را در طی یک دوره مشخص داشته اند حفظ می کنند.

برای دریافت اطلاعات فروش قفسه بندی انبار و قفسه بندی مشبک کارشناسان ما آماده ارایه مشاوره هستند.


راه های ارتباطی با ما :
مدیریت فروش: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲
مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
شماره تلگرام۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱
اینستاگرام: https://www.instagram.com/komeilsazeh/
وبلاگ: http://sanaye-felezi.blogfa.com/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *