قفسه بندی فلزی

مهمترین و پرکاربردترین قفسه بندی مورد استفاده در انواع انبار ، مغازه و فروشگاه ها ، قفسه بندی فلزی است.

قفسه بندی فلزی:

چندین علت متفاوت برای انتخاب فلز برای ساخت قفسه بندی فلزی وجود دارد که همین امر سبب توجه بسیار نظرات به قفسه بندی فلزی گردیده است. اول اینکه در مقایسه با سایر مواد اولیه موجود نظیر پلاستیک، چوب و سنگ، فلز مقاومت بسیار بالایی داشته و در عوض حجم و فضای کمی را اشغال مینماید که این عامل میتواند به عنوان دومین عامل رونق استفاده از آن باشد. علت سوم به شکل پذیری و خاصیت انعطاف آن برای ساخت اشکال مختلف و انجام عملیات مختلف پرس کاری، برش کاری و سوراخ کاری بر روی آن اشاره نمود. از دلایل دیگر میتوان به قیمت، در دسترس بودن مواد اولیه، زیبایی، جابجایی آسان تر و قابلیت ترمیم اشاره نمود.

قفسه بندی فلزی

 

مقاومت بالا و حجم کم قفسه بندی فلزی

قفسه بندی فلزی سنگین:

در انبار های صنعتی، قفسه بندی فلزی سنگین بیشترین کاربرد را خواهد داشت. طول دهانه استاندارد برای آن معمولا ۲۷۰ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. برای این طول میتوان ایجاد تحمل بار ۴۰۰۰ کیلوگرم معادل ۴ تن را در یک طبقه ایجاد نمود. همچنین به دلیل استحکام و مقاومت زیاد فلز تا ارتفاع ۱۲ متر از انبار را میتوان قفسه بندی فلزی نمود. در اجرای حداکثر قفسه در انبار با حداکثر ارتفاع از ستون به شکل ناودانی با ابعاد ۱۲*۱۲ سانتیمتر و ضخامت ۲٫۵ میلیمتر استفاده خواهد گردید. ارتفاع بازوها نیز میتواند از ۶ تا ۱۵ سانتیمتر متغیر طراحی گردد. این ابعاد در مقابل طول دهانه و ارتفاع مفید باقیمانده برای استفاده بهینه بسیار اندک و ناچیز تلقی میشود. قفسه فلزی راک یا قفسه بندی راک معروفترین قفسه سنگین است.

شکل پذیری، نصب و قیمت مناسب قفسه بندی فلزی

خواص فلز و قفسه بندی فلزی:

فلز را میتوانیم به هر شکل و فرمی که می خواهیم در بیاوریم و حتی پس از فرم دهی میتوان دوباره آن را بازیافت و مجددا هر نوع عملیاتی را بر روی آن انجام داد. برای ساخت انواع قفسه بندی فلزی، ورق فلزی بیشترین کاربرد را دارد و ۹۸% اجزا با شکل دهی ورق ساخته میشود. ورق را با استفاده از پرس و قالب میتوان به هر شکل دلخواه تبدیل کرد. آن را سوراخ کرد تا بتوان قطعات مختلف را به آسانی به کمک پیچ و مهره به یکدیگر اتصال داد. طراحی صورت گرفته برای ساخت قطعات پیش ساخته به کمک فاق و زبانه و پیچ و مهره سبب شده است تا نصب را بتوان در کمترین زمان و با بیشترین ایمنی انجام داد و همچنین قابلیت جابجایی، تغییر، وصله پذیری، تعویض و تقویت اجزا در قفسه بندی فلزی وجود داشته باشد. با همه این محاسن قیمت تمام شده قفسه بندی فلزی بسیار مناسب و خرید آن مقرون به صرفه است.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فلزی، قفسه بندی انبار، کمد بایگانی ریلی و ساخت باکس پالت فلزی می توانید با ما در تماس باشید.

فروشنده موفق کسی است که از تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی فلزی رنگی، قفسه بندی راک و کمد بایگانی ریلی متحرک اسناد استفاده کند.

تکنیک های فروش قفسه بندی فلزی در بازار:

تکنیک صحبت کردن و فروختن روشی است که از زمان های قدیم مورد استفاده فروشندگان قفسه بندی فلزی بوده است. در این روش فرد با صحبت کردن در مورد محصولات قفسه بندی فلزی، قفسه کتابخانه، قفسه فلزی اداری و قفسه ریلی تصمیم گیری و تمایل به خرید محصول را در فرد ایجاد می کند و سپس اقدام به فروش قفسه بندی انباری و قفسه مغازه و کمد بایگانی ریلی فلزی میدارد. خریدار یا مشتری همیشه سوالاتی در ذهن خود داشته که موجب شک و تردید در خرید شده، فروشنده می تواند با توضیح دادن در مورد کیفیت محصول کار آیی و کاربرد های هر یک از انواع قفسه بندی فلزی این ابهامات را بر طرف دارد و فروش قفسه انباری و قفسه بندی فلزی و کمد بایگانی متحرک را با موفقیت به اتمام برساند.

موفقیت در فروش قفسه بندی فلزی و مهارت فروشنده:

موفقیت در فروش قفسه بندی انباری به طور قابل توجهی با مهارت فروشنده قفسه فلزی انبار و قفسه فلزی مشبک و راک در ارتباط است. فروشنده موفق کسی است که نسبت فروش قفسه بندی فلزی احاطه کامل داشته و از تمام مزایا و ضعف این محصول با خبر باشد و کار خود را با اطمینان و علاقه کامل انجام دهد. چنین فروشندگانی نسبت به منافع خود و مشتری آگاهی کامل داشته و با توجه به پیش زمینه علمی و تجربی خود اقدام به فروش قفسه بندی انباری و قفسه فلزی راک، قفسه بندی فروشگاهی، سیستم کمد ریلی و… می کنند. این فروشندگان علاوه بر اینکه در فروش قفسه بندی فلزی و قفسه سوپر مارکت موفق هستند می توانند در مشتری حس اعتماد به نفس را نیز ایجاد کنند.