قفسه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی قفسه ای جذاب است با کاربرد فراوان. قیمت قفسه فروشگاهی و زیبایی قفسه سوپرمارکت سبب خرید و نصب قفسه فروشگاهی در مغازه های بسیار گشته است. قفسه فروشگاهی متناسب با نوع ظرافت بکار رفته در ساخت آن دچار تفاوت قیمت می گردد. به طور معمول قفسه که به صورت ساده ترین شکل از یک قفسه فروشگاهی ساخته می شود دارای قیمت بسیار مناسب و ارزان است.

قفسه فلزی دارای مصرف فراوان و پر کاربرد در انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک است و در فروشگاه های با نسبت اندازه کوچک بسیار مورد استقبال واقع شده است. قفسه فروشگاهی با افزایش کیفیت ساخت و تغییر شکل برخی از قطعات اصلی سازه مانند ستون ساخته می شود. قفسه فروشگاهی در مقایسه قیمتی با قفسه سوپرمارکتی ساده دارای تحمل بار گذاری بیشتر خواهد بود و به همان نسبت در قیمت آن نیز تفاوت ایجاد شده و افزایش یافته است.

خرید جدیدترین قفسه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی از انواع قفسه فلزی سبک است. قفسه فلزی با بهترین کیفیت و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و با دقت بسیار فراوان جهت نصب در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای ساخته می شود. ابعاد این قفسه بندی از ۹۵ سانتیمتر می تواند با ۱۲۲ سانتیمتر نیز افزایش داده شود. استفاده از پل تقویتی در زیر کفه قفسه فروشگاهی سبب تقویت توان آن شده و قفسه سوپرمارکت سبک را به یک قفسه بندی نیمه سنگین تبدیل میدارد که تحمل بارگذاری آن فوق العاده است.

از دیگر تغییرات به وجود آمده در این قفسه بندی استفاده از ستون های با مقطع مثبت + می باشد که برای اولین بار در کشور است که از این شکل مقطع در قفسه هایپرمارکتی از آن استفاده شده است. زاویه مخصوص با امکان قرارگیری دو وضعیتی نیز این محصول را تکمیل نموده و زیبایی و کیفیت این قفسه بندی را به حد کمال رسانیده است.

قیمت انواع قفسه فروشگاهی

برای اطلاع از قیمت انواع قفسه فروشگاهی تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

انواع قفسه فروشگاهی کمیل گلستان

قفسه فروشگاهی از انواع پر طرفدار قفسه فلزی است که در تجهیز انواع فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های کوچک در رتبه بندی نخست قرار گرفته است. قفسه فروشگاهی به لحاظ کیفیت در تولید و ساخت تقسیم بندی عنوانی شده و نام های گوناگونی بر آن نهاده شده است. فروشگاه عنوانی کلی برای هر مکان تجاری است که در آنجا فروش کالا و اجناس صورت می گیرد. مغازه هم به همین شکل می باشد. ولی مغازه به لحاظ مساحت از فروشگاه کوچکتر میباشد. در واقع به یک فروشگاه کوچک، مغازه می گویند. در صورت نصب قفسه فلزی در مغازه بدان قفسه مغازه اطلاق خواهد شد. قفسه فروشگاهی باکیفیت متوسط برای نصب در سوپرمارکت استفاده خواهد شد. قفسه سوپرمارکت به طور متوسط هر طبقه آن می بایست حداقل ۵۰ کیلوگرم بارگذاری گسترده را به خوبی تحمل نماید.

سوپرمارکت های با وسعت زیاد تبدیل به هایپرمارکت می شوند که تنوع کالای بسیار بیشتر نیز دارند. همچنین انتظار می رود قیمت در فروشگاه های هایپری ارزان تر باشد. قفسه هایپرمارکتی با توجه به حجم بیشتر کالا موجود، باید بیش از ۱۰۰ کیلوگرم بار گسترده را به آسانی تحمل نماید. در نتیجه این قفسه فروشگاهی قیمت بالاتری نیز پیدا خواهد کرد. نوع دیگر از قفسه فلزی که مورد استفاده و توجه بسیار است قفسه انباری است. این سبک از قفسه بندی نیز به صورت کلی شامل قفسه پیچ و مهره ای سبک برای انبار منزل و خانه و مغازه های لوازم یدکی و انبارهای سبک مختلف کاربرد دارد. قفسه راک نیز جزو این دسته است که در رده قفسه بندی صنعتی و سنگین و از تولیدات قفسه فلزی کمیل گلستان قرار می گیرد.

قیمت قفسه سوپر مارکت قفسه سوپرمارکت قفسه بندی فروشگاهی قفسه فروشگاهی قفسه بندی مغازه خرید قفسه سوپری قفسه فلزی