قیمت قفسه بندی مغازه

قیمت قفسه بندی مغازه تولید قفسه بندی انبار قفسه بندی فلزی فروشگاهی

ارزانترین قیمت قفسه بندی مغازه برای خرید مربوط به قفسه سوپرمارکت دیوارکوب است. مدل خود ایستا برای هر دستگاه در حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت فروش دارد.

قیمت قفسه بندی مغازه ارزان دیواری:

قفسه دیواری را با استفاده از دو قفسه بندی فروشگاهی و قفسه پیچ و مهره ای می توان اجرا داشت. به این شکل ارزانترین قیمت قفسه بندی مغازه برای طول تقریبی یک متر اجرا شده است. قفسه دیوارکوب تکیه گاه اصلی آن دیوار بوده و به کمک ۲ الی ۳ محل تعبیه شده در روی ستون به دیوار پیچ و رول پلاک می شود. در قفسه بندی مغازه دیوارکوب از از شکل ساده ستون به شکل یک ناودانی استفاده شده است که حداقل قیمت را دارا می باشد. همچنین نیازی به استفاده از پال پشت در آن نمی باشد در نتیجه ممکن است قیمت یک دستگاه قفسه دیواری سوپرمارکت به ارتفاع دو متر و طول ۹۵ سانتیمتر تا ۶۰ یا ۵۰ هزار تومان نیز کاهش یابد. به علاوه اینکه یک قفسه فروشگاهی خود ایستا پاخور، صفحه کنار پایه و پیچ تنظیم ارتفاع نیز نیاز دارد. قیمت قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه با کیفیت بسیار بالا ویژه هایپر مارکت تا ۶۰۰ هزار تومان می رسد.

قیمت قفسه بندی مغازه

قیمت قفسه بندی مغازه صنعتی:

در هنگامی که قصد این باشد یک فروشگاه صنعتی راه اندازی گردد طبعا به یک قفسه بندی پر قدرت برای نصب نیاز بوده که در نتیجه آن می توان عنوان نمود قیمت قفسه بندی مغازه صنعتی بالا تر از قیمت قفسه بندی سوپر مارکت است. قفسه بندی صنعتی انواع متنوع نیمه سنگین تا سنگین قفسه بندی فلزی را در بر می گیرد. برای این نوع قفسه بندی نمی توان حدود قیمت را تخمین زد، زیرا ابعاد بسیار و ضخامت های مختلفی برای هر قطعه وجود دارد که کار تعیین قیمت تقریبی را دشوار می دارد. به همین منظور حتما لازم است کروکی فروشگاه تهیه و جهت برآورد قیمت قفسه بندی صنعتی نقشه و جا نمایی طراحی گردد. از سیستم قفسه ریلی نیز برای صرفه جویی در فضا جهت قفسه بندی مغازه بهره برداری می شود داشت. اگر چه کمی هزینه افزایش می یابد ولی در واقع صرفه جویی در هزینه گشته است.

به منظور کسب اطلاعات کامل در خصوص قیمت قفسه بندی مغازه می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *