مشاوره و طراحی

مشاوره و طراحی در هر زمینه لازم و مفید خواهد بود. اجرای قفسه فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی انبار کمد بایگانی ریلی و ساخت باکس پالت جدا از این قانون نیست.

مشاوره و طراحی:

همواره انجام مشورت در تمامی امور برای انسان خواهد توانست نتایج مثبت را به دنبال داشته باشد. انجام مشاوره و طراحی رایگان از خدمات رایگان صنایع فلزی کمیل گلستان که با در نظر گرفتن شرایط فنی محصولات ارایه خواهد شد. آنچه مهمتر از خرید و نصب قفسه فلزی، کمد بایگانی ریلی و یا ساخت باکس پالت فلزی است این است که محصول خریداری شده به صورت صد در صد کار آیی داشته باشد و یا بیشترین کار آیی را داشته باشد. مشاوره و طراحی قبل از انجام خرید شامل انتخاب نوع محصول، ابعاد محصول، میزان و حجم محصول، برآورد و کاهش هزینه تا حد ممکن می باشد. بعد از خرید و نصب نیز این همراهی خواهد توانست در خصوص شیوه بهره برداری صحیح از محصول خرید شده و بررسی در خصوص ارتقا یا جابجایی و غیره ادامه داشته باشد.

قفسه بندی کتابخانهانتخاب صحیح و کارآمد:

جهت انجام یک پروژه هرگز نباید شتاب زده عمل کرد. بلکه باید تمام جوانب کار را سنجید. عمل بدون مشاوره و طراحی و بدون برنامه ریزی کافی نخواهد توانست نتیجه عالی و لازم را در بر داشته باشد.

در ابتدا باید هدفی واضح و شفاف را بیان داشته باشیم و سپس بر اساس هدف ایده آل ابزار لازمم برای رسیدن به آن را انتخاب داشت. پس از انتخاب ابزار نیز باید برنامه درست در دسترس باشد تا بتواند راهنمایی کامل در استفاده صحیح از ابزار را در اختیار گذارد. طی صحیح این مراحل سبب گشته تا در زمان از پیش تعیین شده به آنچه که تدوین نموده رسیده و بیهوده عملی صورت نپذیرد. مهم است نوع قفسه بندی یا سیستم قفسه و کمد ریلی یا باکس پالت فلزی درست انتخاب شود و ابعاد درستی داشته باشد تا بتوان گفت بیشترین کارآمدی را دارد. هزینه انجام شده و تجهیز صورت پذیرفته باید قابل بهره برداری صددرصدی باشد و گرنه به همان نسبت هزینه ما تلف شده خواهد بود.

قفسه بندی کتابخانه
کاهش هزینه:

حال با دریافت مشاوره و طراحی نوع سیستم و محصول مورد نیاز تایید شد نوبت آن است تا ببینیم آیا راهی وجود دارد تا با انجام هزینه کمتر نقشه تایید شده را اجرا نمود و یا با عبارتی این موضوع را بررسی نماییم که نقشه ما آیا از نظر اقتصادی بهترین است یا خیر؟ و از نظر اقتصادی نیز می توان آن را بهینه ساخت.

همیشه باید توجه داشت انجام مطالعات دقیق و هدفمند عامل کاهش هزینه های سنگین است. اعمال تغییرات بر روی تکه ای کاغذ با کمک گیری از مداد و پاک کن هیچ هزینه ای در بر ندارد و در ساعتی کوتاه می توان چندین وضعیت مختلف را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد بدون صرف کمترین هزینه، در حالی که کمترین جابجایی و اعمال تغییرات در روی زمین بسیار وقت گیر و زمان بر است و هزینه بردار خواهد بود و پس از اعمال تغییرات و عدم رسیدن به نتیجه مطلوب بازگشت به حالت قبلی نیز هزینه مضاعف خواهد داشت. صنایع فلزی کمیل گلستان با مشاوره و طراحی رایگان در خدمت همه مشتریان و هم وطنان عزیز می باشد.