نصب قفسه فلزی

قیمت قفسه بندی مغازه تولید قفسه بندی انبار قفسه بندی فلزی فروشگاهی

هر محیط، با توجه به شرایط محیطی حاکم بر آن، ملزم به خرید و نصب قفسه فلزی و نصب قفسه بندی انبار و قفسه اداری و یا سیستم بایگانی ریلی می باشد.

لزوم نصب قفسه فلزی :

محیط های مختلف کاری با خطرات و آسیب های مختلفی همراه هستند که مالکان برای جلوگیری از حوادث احتمالی ملزم به نصب امکانات ویژه ای از جمله نصب قفسه فلزی در اشکال مختلف قفسه بندی انباری یا قفسه فروشگاهی یا قفسه های اداری و سیستم های قفسه بندی ریلی بایگانی هستند. به عنوان مثال نصب قفسه فلزی در فروشگاه باعث دسته بندی مناسب اقلام مغازه شده و علاوه بر نظم دهی محیط از حوادثی همچون ریزش اجناس یا مفقود شدن و آسیب دیدن اجناس تا حد بسیاری جلوگیری می کند. این خاصیت ویژه قفسه بندی فروشگاهی نیست و برای تمامی انواع قفسه بندی ویژگی مشترک محسوب می شود.

نصب قفسه بندی یکی از اصول انبار داری:

انبارها از اماکنی هستند که اجناس و کالا های فراوانی در آن وجود دارد و اگر چیدمان و نظم دهی مناسبی صورت نگیرد خروج اجناس مختلف از انبار دچار مشکل شده و آشفتگی بسیار زیادی را در کل مجموعه به وجود می آورد. نصب قفسه فلزی ، قفسه فلزی پیش ساخته، قفسه بندی راک به انبار داران کمک می کند تا ضمن دسته بندی مناسب اجناس داخل انبار از آسیب این اجناس نیز جلوگیری کنند. نصب قفسه فلزی و قفسه بندی انبار علاوه بر موارد گفته شده سهولت دسترسی و حرکت میان اجناس را در داخل انبار فراهم می آورد. قفسه بندی انبار را تا ارتفاع ۱۲ متر می توان اجرا نمود و به این طریق از حداکثر ارتفاع نیز می توان بهره برداری مفید داشت. حجم استفاده از زمین و انبار با بهره گیری از ارتفاع به سادگی میسر شده و به این طریق از ارزش زمین نهایت استفاده خواهد شد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی صنعتی، انبار و فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *