قفسه بندی فلزی

قیمت قفسه فلزی فروش قفسه بندی فلزی فروشگاهی انبار مغازه پیچ و مهره ای

قفسه بندی فلزی در چند طرح تولید می شود؟

آیا با کاربرد قفسه بندی انبار و قفسه فروشگاهی آشنایی دارید؟

چگونه می توان به قیمت ارزان محصول باکیفیت خرید؟

طرح های مختلف قفسه بندی فلزی انباری:
قفسه مشبک یا پیچ و مهره ای به عنوان اولین قفسه بندی فلزی در انبار مورد استفاده قرار گرفته و به تولید انبوه رسیده است. در بسیاری از موارد علاوه بر انبار در مغازه های مختلف مورد استفاده نیز قرار گرفته است. اما امروزه از آن در مغازه ها به دلیل استفاده از قفسه بندی فروشگاهی در مغازه از آن کمتر استفاده می شود. این محصول بیشتر در رنگ طوسی تولید و شناخته شده است ولی در رنگ هایی دیگر مانند سفید، آبی، زرد و قرمز نیز تولید میشود. برای نگهداری اقلام و کالاهای با وزن سبک و متوسط و با ابعاد کوچک قابلیت استفاده دارد. در انبار منازل نیز بیشترین کاربرد را دارا می باشد.

دومین قفسه بندی انباری با تحمل بار متوسط تا تحمل بارهای بسیار سنگین قفسه بندی فلزی راک است. این محصول به صورت کفپوش دار نیز قابل استفاده است. برای این محصول در هر دهانه تحمل بار تا ۴ تن قابل پیش بینی است. محصولات دیگر که بر گرفته از آن است شامل راهرو باریک، خودراهرو، بازویی، لانگ اسپن و نیم طبقه است. این محصول برای نگهداری کالاهای با حجم بزرگ و وزن سنگین مناسب است. همچنین میشود با طراحی مناسب از آن را تکمیل نموده و بار سقف و دیوارها را به آن وارد نمود و به این ترتیب خود سوله را ساخت. قیمت مناسب و امکان نصب تا ارتفاع بیش از ۱۲ متر از ویژگی های آن محسوب می شود.

قفسه بندی فلزی فروشگاهی انواع مختلف و کاربرد:
در یک مغازه سوپرمارکت قریب به اتفاق افراد ترجیح می دهند از قفسه بندی فلزی فروشگاهی برای نصب استفاده کنند. دو مدل کلی دیوارکوب و خود ایستا برای قفسه بندی مغازه تولید می شود دیواری و خود ایستا. انواع دیواری به آن علت که به دیوار پیچ شده به این اسم ملقب شده است. خود ایستا به دو شکل یک طرفه و دو طرفه تولید شده و به فروش می رسد. یک طرفه برای قرار گیری در کنار دیوار و دو طرفه برای نصب در وسط فروشگاه طراحی گردیده است. زیبایی این مدل، قیمت ارزان آن، نصب آسان، قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان حذف یا اضافه کردن طبقات بدون به ریختن سیستم اصلی قفسه بندی فلزی اجرا شده و موارد دیگر سبب شده تا مورد توجه و استفبال خوبی از سویی مردم واقع شود.

خرید انواع قفسه فلزی به قیمت ارزان:
روشن است که از عوامل ازدیاد قیمت یک کالا افزایش واسطه تا رساندن محصول به دست مصرف کنننده واقعی است. هر چه تعداد این واسطه ها بیشتر گردد طبیعی خواهد بود قیمت قفسه بندی فلزی نیز اقزایش خواهد یافت. بنابراین راهی مطمین که در واقع مطمین ترین و بهترین روش نیز همان است، خرید به شکل مستقیم از تولید کننده است. حمایت از تولید کننده داخلی سبب افزایش تولید وی شده و سبب می گردد بتواند تنوع محصولات خویش را مطابق با نیاز جامعه و سلایق مختلف افزایش دهد و همچنین بتواند با رقبای خارجی وارد رقابت شده و آنها را از عرصه خارج کند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند.