کمد بایگانی زونکن

کمد بایگانی زونکن جهت نگهداری اسناد و مدارک و پرونده قرار گرفته شده در زونکن طراحی شده است. این سیستم از سیستم های بایگانی ریلی فلزی متحرک است که بسیار پر کاربرد و با اهمیت فراوان است. از زونکن بنام کلاسور نیز نام برده می شود. زونکن یک پوشه بزرگ است که ممکن است فلزی یا چوبی یا مقوایی باشد و از آن برای قرار دادن اسناد و مدارک استفاده به عمل می آید. در برخی از زونکن و کلاسور های بایگانی در وسط آن تعدادی گیره در فواصل مشخص قرار گرفته که امکان قرار گیری برگه های اسناد به صورت مستقیم در آنها وجود دارد. این نوع از زونکن و کلاسور بیشتر به صورت ایستاده استفاده می شوند. در مدل ساده زونکن اسناد ابتدا در پرونده قرار گرفته و سپس پرونده در زونکن یا کلاسور قرار داده میشود. در این مدل کلاسور به صورت افقی یا خوابیده خواهد بود.

کمد بایگانیکمد بایگانی زونکن ریلی:

برای قرار گیری زونکن در کمد بایگانی زونکن ریلی این محصول مجهز به پانل یا کفه گردیده است. کمد بایگانی زونکن متحرک به دو صورت یک طرفه و دو طرفه قابل طراحی و ساخت و همچنین نصب خواهد بود. به صورت یک طرفه بسته به نوع زونکن و قرار گیری آن به صورت ایستاده عمودی یا افقی دو عرض در حالت استاندارد بیشترین سکاربرد را در طراحی خواهد داشت. عرض ۳۰ و ۴۰ سانتیمتر به ترتیب برای استفاده زونکن به صورت عمودی و افقی خواهد بود. در مدل دوطرفه بایگانی ریلی فلزی متحرک نیز به همین شکل دو عرض وجود خواهد داشت و عرض کمد دو برابر می شود. عرض ۶۰ سانتیمتر برای زونکن ایستاده و عرض ۸۰ سانتیمتر برای زونکن افقی خواهد بود.

کیفیت و قیمت خرید کمد بایگانی زونکن سیستم ریلی:

اما بررسی اجمالی در خصوص کیفیت و قیمت خرید سیستم کمد بایگانی زونکن ریلی فلزی را در این بند عنوان نماییم. از بابت کیفیت بهترین چیز که خواهد توانست این مطلب را تایید نماید گارانتی دو ساله تمام سیستم های بایگانی ریلی فلزی متحرک و خدمات دایمی آنها خواهد بود. اما به مساله قیمت خرید کمد بایگانی زونکن ریلی فلزی بپردازیم و اینکه قیمت خرید این محصول چقدر خواهد بود و آیا در حالت کلی خرید این سیستم توجیه اقتصادی خواهد داشت؟

درباره قیمت خرید نظر به خرید مستقیم از تولید کننده باید اطمینان خاطر داشته باشید که بهترین قیمت و ارزانترین خرید را با توجه به کیفیت تضمین شده به مشتری ارایه خواهد شد. اما در حالت کلی حتی خرید با واسطه سیستم کمد بایگانی زونکن ریلی با توجه به اینکه کاهش در هزینه های در اختیار داشتن فضای اداری و تجهیز آن را به کمتر از نصف خواهد رساند این محصول یک سرمایه گذاری بسیار مفید و ارزشمند است که در اندک زمان بازگشت سرمایه خود را حاصل میدارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کمد بایگانی زونکن ریلی می توانید با ما در تماس باشید.