قفسه فلزی شیک لاکچری

استفاده از قفسه فلزی شیک لاکچری در کنار ایجاد تنوع در دیدگان مشتری می تواند شما را به بیشترین بهره وری در کسب و کارتان نزدیک کند. قفسه فلزی شیک لاکچری و ایجاد تنوع استفاده از قفسه فلزی شیک لاکچری گزینه بسیار مناسبی است اگر با کیفیت مناسب و از شرکتی معتبر و با سابقه در این زمینه تهیه شود. اما در ایجاد زیبایی و خلاقیت هیچ محدودیتی وجود ندارد. اضافه کردن تنوع در ساختار قفسه های فروشگاهی می تواند منجر به رسیدن به بهره وری مناسبتر و در نتیجه سودآوری مناسبتر شود. این تنوع می تواند به کمک اضافه کردن یک وسیله و تجهیزات مختلف باشد و یا توسط ایجاد شکلی نو در همان وسایلی که در حال حاضر مشغول به استفاده از آنها هستیم. مثالی از این حالت می تواند ایجاد اندکی شیب در برخی از طبقات باشد. این عمل منجر به برهم زدن سادگی فضا و ایجاد تنوع در آن خواهد شد، که با استفاده از جابه جایی زاویه های هایپری قابل اجراست. این زاویه ها به نحوی طراحی شده اند که بتوان از آنها در دو زاویه مختلف یعنی زاویه عمودی و زاویه 30 درجه نسبت به افق استفاده شوند. بدین وسیله شما بدون ایجاد هیچ گونه هزینه ی اضافی ای از داشتن یک ظاهر جدید در دکان لذت خواهید برد. مزایای استفاده از قفسه های شیبدار فرار از فضای یکنواخت ظاهری متنوع و جدید جلب توجه مشتری با توجه به ایجاد تمایز بین این طبقات با سایر طبقات دید مشتری به سمت آنها جلب می شود. خالی نشدن جلوی طبقه ها با استفاده از شیبدار کردن طبقات با برداشته شدن کالا توسط مشتری فضای جلویی خود به خود پر می شود. دسترسی آسان تر استفاده مناسب از گارد جلوی طبقات چینش آسان تر کالا ها با توجه به مورب بودن طبقات می توان به خوبی کالاهای جدید را در جاهای خالی چید.

استفاده از قفسه فلزی شیک لاکچری در کنار ایجاد تنوع در دیدگان مشتری می تواند شما را به بیشترین بهره وری در کسب و کارتان نزدیک کند.

 

قفسه فلزی شیک لاکچری و ایجاد تنوع

 

استفاده از قفسه فلزی شیک لاکچری گزینه بسیار مناسبی است اگر با کیفیت مناسب و از شرکتی معتبر و با سابقه در این زمینه تهیه شود. اما در ایجاد زیبایی و خلاقیت هیچ محدودیتی وجود ندارد، اضافه کردن تنوع در ساختار قفسه های فروشگاهی می تواند منجر به رسیدن به بهره وری مناسبتر و در نتیجه سودآوری مناسبتر شود، این تنوع می تواند به کمک اضافه کردن یک وسیله و تجهیزات مختلف باشد و یا توسط ایجاد شکلی نو در همان وسایلی که در حال حاضر مشغول به استفاده از آنها هستیم، مثالی از این حالت می تواند ایجاد اندکی شیب در برخی از طبقات باشد، این عمل منجر به برهم زدن سادگی فضا و ایجاد تنوع در آن خواهد شد، که با استفاده از جابه جایی زاویه های هایپری قابل اجراست، این زاویه ها به نحوی طراحی شده اند که بتوان از آنها در دو زاویه مختلف یعنی زاویه عمودی و زاویه ۳۰ درجه نسبت به افق استفاده شوند، بدین وسیله شما بدون ایجاد هیچ گونه هزینه ی اضافی ای از داشتن یک ظاهر جدید در دکان لذت خواهید برد.

 

مزایای استفاده از قفسه های شیبدار

 

  • فرار از فضای یکنواخت
  • ظاهری متنوع و جدید
  • جلب توجه مشتری

با توجه به ایجاد تمایز بین این طبقات با سایر طبقات دید مشتری به سمت آنها جلب می شود.

  • خالی نشدن جلوی طبقه ها

به کارگیری طبقات شیبدار با برداشته شدن کالا توسط مشتری فضای جلویی خود به خود پر می شود.

  • دسترسی آسان تر
  • استفاده مناسب از گارد جلوی طبقات
  • چینش آسان تر کالا ها

با توجه به مورب بودن طبقات می توان به خوبی کالاهای جدید را در جاهای خالی چید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *