قفسه فلزی قدیمی شیک

یکی از موارد مهم در تعیین کیفیت قفسه فلزی قدیمی شیک رنگ استفاده شده در آن است، چراکه بیش ترین تاثیر را در ظاهر و عمر قفسه خواهد داشت. قفسه فلزی قدیمی شیک و رنگ آمیزی قفسه فلزی قدیمی شیک که به عنوان یکی از با قدمت ترین قفسه ها شناخته می شوند که امروزه به طور گسترده در انبارها و مراکز نگه داری اجناس مورد استفاده قرار می گیرند. این استفاده گسترده منجر به آن می شود که جنس های با درجه های متفاوت از کیفیت وارد بازار شود. یکی از مشخصه های مهم کیفیت این سازه رنگ بدنه آن است. رنگ ها می توانند به صورت اپوکسی مایع، الکترواستاتیک پودری، رنگ کوره ای و یا به صورت حوضچه رنگ اجرا شوند. یکی از رنگ های با کیفیت متوسط که مقاومت به نسبت خوبی را در برابر شرایط نامساعد محیطی از خود نشان می دهند، رنگ های ایجاد شده با استفاده از حوضچه رنگ هستند. این رنگ ها تا حد مناسبی در برابر خش و ضربه های ناگهانی مقاوم بوده و مناسب آن دسته از عزیزانی که به دنبال قفسه های با قیمت اندکی ارزان تر ولی با کیفیت مناسب هستند، می باشند. مزایای استفاده از حوضچه رنگ در رنگ آمیزی قفسه ها رنگ آمیزی تمام زوایای جسم سازه کاملا در رنگ غوطه ور می شود، بنابراین تمام قسمتهای آن در معرض ضخامت مناسبی از رنگ قرار میگیرد. کنترل میزان ضخیم بودن رنگ با تغییر غلظت رنگ میتوان ضخامت رنگ روی قطعه را کنترل کرد. پوشش دهی کامل فضاهای غیر قایل دسترس در هنگام رنگ آمیزی با اسپری، امکان رنگ آمیزی فضاهای غیر قابل دسترسی فراهم نیست. اما با این روش تمامی فضاهای غیر قایل دسترس به خوبی رنگ آمیزی می شود. زیبایی مناسب با توجه به ایجاد ضخامت یکنواخت رنگ روی سازه، زیبایی ظاهری دو چندان می شود. با توجه به موارد بالا استفاده از حوچه های رنگ در رنگ آمیزی قفسه های فلزی گزینه به نسبت مناسب با بازدهی بالا به نظر می رسد. جهت آگاهی های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

یکی از موارد مهم در تعیین کیفیت قفسه فلزی قدیمی شیک رنگ استفاده شده در آن است، چراکه بیش ترین تاثیر را در ظاهر و عمر قفسه خواهد داشت.

 

قفسه فلزی قدیمی شیک و رنگ آمیزی

 

قفسه فلزی قدیمی شیک که به عنوان یکی از با قدمت ترین قفسه ها شناخته می شوند که امروزه به طور گسترده در انبارها و مراکز نگه داری اجناس مورد استفاده قرار می گیرند. این استفاده گسترده منجر به آن می شود که جنس های با درجه های متفاوت از کیفیت وارد بازار شود. یکی از مشخصه های مهم کیفیت این سازه رنگ بدنه آن است. رنگ ها می توانند به صورت اپوکسی مایع، الکترواستاتیک پودری، رنگ کوره ای و یا به صورت حوضچه رنگ اجرا شوند. یکی از رنگ های با کیفیت متوسط که مقاومت به نسبت خوبی را در برابر شرایط نامساعد محیطی از خود نشان می دهند، رنگ های ایجاد شده با استفاده از حوضچه رنگ هستند. این رنگ ها تا حد مناسبی در برابر خش و ضربه های ناگهانی مقاوم بوده و مناسب آن دسته از عزیزانی که به دنبال قفسه های با قیمت اندکی ارزان تر ولی با کیفیت مناسب هستند، می باشند.

 

مزایای استفاده از حوضچه رنگ در رنگ آمیزی قفسه ها

 

  • رنگ آمیزی تمام زوایای جسم

سازه کاملا در رنگ غوطه ور می شود، بنابراین تمام قسمتهای آن در معرض ضخامت مناسبی از رنگ قرار میگیرد.

  • کنترل میزان ضخیم بودن رنگ

با تغییر غلظت رنگ میتوان ضخامت رنگ روی قطعه را کنترل کرد.

  • پوشش دهی کامل فضاهای غیر قایل دسترس

در هنگام رنگ آمیزی با اسپری، امکان رنگ آمیزی فضاهای غیر قابل دسترسی فراهم نیست.

اما با این روش تمامی فضاهای غیر قایل دسترس به خوبی رنگ آمیزی می شود.

  • زیبایی مناسب

با توجه به ایجاد ضخامت یکنواخت رنگ روی سازه، زیبایی ظاهری دو چندان می شود.

با توجه به موارد بالا استفاده از حوچه های رنگ در رنگ آمیزی قفسه های فلزی گزینه به نسبت مناسب با بازدهی بالا به نظر می رسد.

جهت آگاهی های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *