قفسه فروشگاهی سوپری مغازه

تا اینجا با روش هایی برای ایجاد نظم با قفسه فروشگاهی سوپری مغازه آشنا شدیم، اما ما چگونه می توانیم این نظم موجود را برای مشتری نمایان کنیم؟ قفسه فروشگاهی سوپری مغازه و القای نظم به مشتری در مقاله های پیشین با نقش قفسه فروشگاهی سوپری مغازه در ایجاد نظم در فضای مورد استفاده آشنا شدیم، علاوه بر آن به ذکر روش هایی برای ایجاد نظم در دکان ها پرداختیم و دریافتیم که ایجاد نظم در فضا نه تنها بایستی از دید فروشنده انجام پذیرد بلکه فضا بایستی در دیدگاه مشتری نیز منحصر به فرد و خاص به نظر برسد تا بتوان فروش خارق العاده ای را در آینده در پی داشت. اما این خاص بودن فروشگاه و منحصر به فرد بودن آنرا چگونه بایستی برای مشتری به تصویر کشید؟ با ما همرا باشید. روش های ارائه نظمی خاص در مشتری در مقاله قبل برخی از نکات کلیدی را در ارتباط با القای نظم به مشتری بیان کردیم، اکنون موارد قابل توجه دیگری را نیز به آنها می افزاییم که می توان این ها را تکمیل کننده آنها دانست و با رعایت این موارد خیال خود را از به کار بردن حداکثر تلاش خود در ایجاد فضایی منظم راحت کرد. این موارد به شرح زیر است: نظر سنجی از مشتریان در موارد مختلف سوال کنید و نظرات آنها را جویا شوید. از این نظرات می توان برای بهبود کارایی فروشگاه استفاده کرد. استفاده از بارکد خوان با استفاده از بارکد خوان می توان سرعت پاسخگویی به مشتری را افزایش داد. علاوه بر آن با ایجاد یک سیستم درست می توان از موجودی کالاهای مختلف اطلاع پیدا کرد. در نتیجه موارد بالا می توان مشتری را به خوبی راهنمایی کرد و در وقت مشتری وخودتان به خوبی صرفه جویی کرد. آموزش رفتار صحیح کارکنان با مشتری به کارکنان در ارتباط با برخورد مناسب با مشتری و رفع نیاز های او آموزش های لازم را بدهید. با رعایت نکات بالا می توان از حداکثر توان خود برای بهره وری فضا و ایجاد نظم در آن استفاده کرد. البته باید به خاطر داشت که این نظم نه تنها در ظاهر فروشگاه بلکه در موارد دیگر مانند حسابداری، انبار و ... نیز بایستی وجود داشته باشد.

تا اینجا با روش هایی برای ایجاد نظم با قفسه فروشگاهی سوپری مغازه آشنا شدیم، اما ما چگونه می توانیم این نظم موجود را برای مشتری نمایان کنیم؟

 

قفسه فروشگاهی سوپری مغازه و القای نظم به مشتری

 

در مقاله های پیشین با نقش قفسه فروشگاهی سوپری مغازه در ایجاد نظم در فضای مورد استفاده آشنا شدیم، علاوه بر آن به ذکر روش هایی برای ایجاد نظم در دکان ها پرداختیم و دریافتیم که ایجاد نظم در فضا نه تنها بایستی از دید فروشنده انجام پذیرد بلکه فضا بایستی در دیدگاه مشتری نیز منحصر به فرد و خاص به نظر برسد تا بتوان فروش خارق العاده ای را در آینده در پی داشت. اما این خاص بودن فروشگاه و منحصر به فرد بودن آنرا چگونه بایستی برای مشتری به تصویر کشید؟ با ما همرا باشید.

 

روش های ارائه نظمی خاص در مشتری

 

در مقاله قبل برخی از نکات کلیدی را در ارتباط با القای نظم به مشتری بیان کردیم، اکنون موارد قابل توجه دیگری را نیز به آنها می افزاییم که می توان این ها را تکمیل کننده آنها دانست و با رعایت این موارد خیال خود را از به کار بردن حداکثر تلاش خود در ایجاد فضایی منظم راحت کرد.

این موارد به شرح زیر است:

  • نظر سنجی

از مشتریان در موارد مختلف سوال کنید و نظرات آنها را جویا شوید.

از این نظرات می توان برای بهبود کارایی فروشگاه استفاده کرد.

  • استفاده از بارکد خوان

با استفاده از بارکد خوان می توان سرعت پاسخگویی به مشتری را افزایش داد.

علاوه بر آن با ایجاد یک سیستم درست می توان از موجودی کالاهای مختلف اطلاع پیدا کرد.

در نتیجه موارد بالا می توان مشتری را به خوبی راهنمایی کرد و در وقت مشتری وخودتان به خوبی صرفه جویی کرد.

  • آموزش رفتار صحیح کارکنان با مشتری

به کارکنان در ارتباط با برخورد مناسب با مشتری و رفع نیاز های او آموزش های لازم را بدهید.

 

با رعایت نکات بالا می توان از حداکثر توان خود برای بهره وری فضا و ایجاد نظم در آن استفاده کرد.

البته باید به خاطر داشت که این نظم نه تنها در ظاهر فروشگاه بلکه در موارد دیگر مانند حسابداری، انبار و … نیز بایستی وجود داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *