نصب قفسه فلزی شیک

به منظور نصب قفسه فلزی شیک شناور به مواردی همچون رنگ، قدرت تحمل بار، نحوه نصب و... باید توجه شود، تا به دکوری مناسب برسیم. راهنمای نصب قفسه فلزی شیک همان طور که اطلاع دارید، قفسه فلزی شناور نوعی خاص از قفسه هاست که بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو دارد. برای نصب قفسه فلزی شیک شناور به علت راحتی در نصب نیازی به متخصص نبوده و میتواند توسط مشتری، در محل نصب گردد. مراحل نصب با استفاده از نوار چسب کاغذی محل موردنظر برای نصب قفسه را تعیین میکنیم. یک مداد بر می داریم و با استفاده از تراز یک سطح صاف را بر روی نوار چسب کاغذی استفاده شده ترسیم میکنیم. با استفاده از متر یا خط کش طول بین دو سوراخ پشت قفسه را پیدا کرده و بر روی خط صاف کشیده شده بر روی نوار چسب، دو مرکز سوراخ را پیدا کرده و علامت گذاری مکنیم. مته 10 میل را به دریل متصل نموده و عینک محافظ خود را برای ایمنی به چشمانتان بزنید. سوراخی به عمق 70 میلی متر به صورت صاف و مستقیم ایجاد می کنیم. رولپلاک را در درون دیوار قرار داده و از صافی آن اطمینان حاصل میکنیم. در ادامه براکت را به همراه یک واشر که در انتهای پیچی براکت قرار گرفته درون رولپلاک قرار می دهیم. سپس براکت را با استفاده از انبر قفلی یا ابزاری مشابه در درون دیوار تا حد مناسبی محکم می کنیم. تراز را روی دو براکت قرار داده و صاف بودن آنرا بار دیگر بررسی می نماییم. صفحه را با فشار مناسب در براکت جا میزنیم. در نهایت بار دیگر تراز بودن قفسه فلزی را چک می نماییم. ملاحظات *-قفسه فلزی را در ارتفاع مناسب و به دور از مناطق رفت و آمد نصب می کنیم. *-اگر فکر میکنید ممکن است برای قرارگیری وسایل سنگین از آنها استفاده کنید، آنها را با استفاده از پشتیبانی اضافی مهار کنید. در ادامه اگر برای خرید این محصول تردید دارید به مقاله قفسه فلزی شناور مراجعه کنید.

به منظور نصب قفسه فلزی شیک شناور به مواردی همچون رنگ، قدرت تحمل بار، نحوه نصب و… باید توجه شود، تا به دکوری مناسب برسیم.

 

راهنمای نصب قفسه فلزی شیک

 

همان طور که اطلاع دارید، قفسه فلزی شناور نوعی خاص از قفسه هاست که بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو دارد. برای نصب قفسه فلزی شیک شناور به علت راحتی در نصب نیازی به متخصص نبوده و میتواند توسط مشتری، در محل نصب گردد.

مراحل نصب

  • با استفاده از نوار چسب کاغذی محل موردنظر برای نصب قفسه را تعیین میکنیم.
  • یک مداد بر می داریم و با استفاده از تراز یک سطح صاف را بر روی نوار چسب کاغذی استفاده شده ترسیم میکنیم.
  • با استفاده از متر یا خط کش طول بین دو سوراخ پشت قفسه را پیدا کرده و بر روی خط صاف کشیده شده بر روی نوار چسب، دو مرکز سوراخ را پیدا کرده و علامت گذاری مکنیم.
  • مته ۱۰ میل را به دریل متصل نموده و عینک محافظ خود را برای ایمنی به چشمانتان بزنید.
  • سوراخی به عمق ۷۰ میلی متر به صورت صاف و مستقیم ایجاد می کنیم.
  • رولپلاک را در درون دیوار قرار داده و از صافی آن اطمینان حاصل میکنیم.
  • در ادامه براکت را به همراه یک واشر که در انتهای پیچی براکت قرار گرفته درون رولپلاک قرار می دهیم.
  • سپس براکت را با استفاده از انبر قفلی یا ابزاری مشابه در درون دیوار تا حد مناسبی محکم می کنیم.
  • تراز را روی دو براکت قرار داده و صاف بودن آنرا بار دیگر بررسی می نماییم.
  • صفحه را با فشار مناسب در براکت جا میزنیم.
  • در نهایت بار دیگر تراز بودن قفسه فلزی را چک می نماییم.

ملاحظات

*-قفسه فلزی را در ارتفاع مناسب و به دور از مناطق رفت و آمد نصب می کنیم.

*-اگر فکر میکنید ممکن است برای قرارگیری وسایل سنگین از آنها استفاده کنید، آنها را با استفاده از پشتیبانی اضافی مهار کنید.

 

در ادامه اگر برای خرید این محصول تردید دارید به مقاله قفسه فلزی شناور مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *