قفسه انباری فلزی راک

نگهداری کالا های سنگین استفاده از قفسه انباری فلزی راک را به دنبال خواهد داشت. آشنایی نسبی با انواع آن، در رفع نیاز شما همراهیتان خواهد کرد. قفسه انباری فلزی راک و تاثیر انواع کفپوش مورد استفاده نگه داری کالاهای حجیم و سنگین بعلت نیاز به داشتن سازه ای محکم برای نگه داری دردسر های مخصوص به خود را دارد، قفسه انباری فلزی راک تا حد زیادی این دردسر ها را از خریدار دور کرده و فرآیند ذخیره سازی کالا ها را تاحد زیادی ساده می کند. این سازه ها به دو دسته کلی با و بدون کفپوش دسته بندی می شوند. نوع کفپوش دار آن می تواند از کفپوشی فلزی که در ساخت آن از ورق های صلب استفاده می شود، باشد یا از کفپوش مشبک که از مفتول های سیمی به وجود می آیند. در ادامه به بررسی این دو محصول و بررسی توانایی های آنان در نگه داری از کالاهای موجود در انبار می پردازیم. کفپوش فلزی این کفپوش ها از ورق های فلزی در ضخامت ها متفاوت ساخته می شوند. از ضخامت های مختلف ورق ها برای استفاده در محل های متفاوت و با ظرفیت تحمل بار متفاوت استفاده می شوند. این نوع از کفپوش ها برای تحمل بار های سنگین مناسب هستند. برای استفاده از این نوع کفپوش ها نیاز به تجهیزات خاص انبارداری نمی باشد. کارکنان می توانند کالاها را با دست جا به جا کنند و آنها را در جای مناسب قرار دهند. با توجه به قرار گرفتن کفپوش در کف قفسه راک ، امکان قرارگیری کالاها با عرض کمتر از دهانه نیز فراهم می گردد. کفپوش مشبک این نوع کفپوش ها از مفتول های فلزی به وجود می آیند. با توجه به تهویه و گردش هوای مناسب، از ایجاد گرد و غبار روی وسایل تا حد زیادی جلوگیری می شوند. از این نوع از کفپوش ها می توان در انبار های مواد غذایی، دارو و ... استفاده کرد. استفاده از این نوع از کفپوش ها مقداری در کاهش ظرفیت بار تاثیر گذار است اما با کاهش هزینه ها این عیب را جبران می کند. به کار گیری این نوع از کفپوش ها در قفسه های راک منجر به مصرف مواد اولیه کمتر می شود. که این به نوبه خود باعث کاهش آلودگی و رفع مشکلات زیست محیطی میشود. انتخاب یکی از این دو کفپوش برای قفسه انباری کاملا بستگی به نیاز خریدار دارد. پیشنهاد می شود قبل از خرید یکی از این دو نوع مقاله مقایسه کفپوش فلزی و مشبک را مطالعه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نگهداری کالا های سنگین استفاده از قفسه انباری فلزی راک را به دنبال خواهد داشت. آشنایی نسبی با انواع آن، در رفع نیاز شما همراهیتان خواهد کرد.

 

قفسه انباری و تاثیر انواع کفپوش مورد استفاده

 

نگه داری کالاهای حجیم و سنگین بعلت نیاز به داشتن سازه ای محکم برای نگه داری دردسر های مخصوص به خود را دارد، قفسه انباری فلزی راک تا حد زیادی این دردسر ها را از خریدار دور کرده و فرآیند ذخیره سازی کالا ها را تاحد زیادی ساده می کند. این سازه ها به دو دسته کلی با و بدون کفپوش دسته بندی می شوند. نوع کفپوش دار آن می تواند از کفپوشی فلزی که در ساخت آن از ورق های صلب استفاده می شود، باشد یا از کفپوش مشبک که از مفتول های سیمی به وجود می آیند. در ادامه به بررسی این دو محصول و بررسی توانایی های آنان در نگه داری از کالاهای موجود در انبار می پردازیم.

 

  •  کفپوش فلزی

این کفپوش ها از ورق های فلزی در ضخامت ها متفاوت ساخته می شوند.

از ضخامت های مختلف ورق ها برای استفاده در محل های متفاوت و با ظرفیت تحمل بار متفاوت استفاده می شوند.

این نوع از کفپوش ها برای تحمل بار های سنگین مناسب هستند.

برای استفاده از این نوع کفپوش ها نیاز به تجهیزات خاص انبارداری نمی باشد.

کارکنان می توانند کالاها را با دست جا به جا کنند و آنها را در جای مناسب قرار دهند.

با توجه به قرار گرفتن کفپوش در کف قفسه راک ، امکان قرارگیری کالاها با عرض کمتر از دهانه نیز فراهم می گردد.

 

  • کفپوش مشبک

این نوع کفپوش ها از مفتول های فلزی به وجود می آیند.

با توجه به تهویه و گردش هوای مناسب، از ایجاد گرد و غبار روی وسایل تا حد زیادی جلوگیری می شوند.

از این نوع از کفپوش ها می توان در انبار های مواد غذایی، دارو و … استفاده کرد.

استفاده از این نوع از کفپوش ها مقداری در کاهش ظرفیت بار تاثیر گذار است اما با کاهش هزینه ها این عیب را جبران می کند.

به کار گیری این نوع از کفپوش ها در قفسه های راک منجر به مصرف مواد اولیه کمتر می شود.

که این به نوبه خود باعث کاهش آلودگی و رفع مشکلات زیست محیطی میشود.

 

انتخاب یکی از این دو کفپوش برای قفسه انباری کاملا بستگی به نیاز خریدار دارد.

پیشنهاد می شود قبل از خرید یکی از این دو نوع مقاله مقایسه کفپوش فلزی و مشبک را مطالعه کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *