قفسه انبار فلزی راک

خریداری اصولی قفسه انبار فلزی راک نیازمند آشنایی با این محصول می باشد، در این مقاله به بررسی دو کفپوش متداول در این نوع قفسه می پردازیم. مقایسه دو کفپوش متداول در قفسه انبار فلزی راک انتخاب نوع مناسب قفسه انباری بایستی با بررسی عوامل بسیاری انجام پذیرد. یکی از این عوامل موثر در کارایی این محصول کفپوش های آن است. قفسه انبار فلزی راک به صورت معمول با دو نوع کفپوش فلزی و کفپوش مشبک ساخته می شود. هر دوی این کفپوش ها با توجه به نیاز مشتری می توانند پاسخگوی طیف وسیعی از کاربری های گوناگون باشند. در ادامه به بررسی و مقایسه این دو می پردازیم تا شما مشتریان گرامی بتوانید آگاهانه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزایای کفپوش فلزی ظرفیت تحمل بار بالا، مناسب برای کالا های حجیم با وزنهای سنگین سطحی تخت بدون شیب وجود ضخامت های مختلف، با افزایش ضخامت ظرفیت بار نیز افزایش می یابد. جداسازی وسایل از سطح زمین مقاومت رطوبتی بالا معایب کفپوش فلزی افزایش وزن بر روی بازو ها، با توجه به وزن بالاتر نسبت به نوع مشبک این نوع از کفپوش ها بار بیشتری را به بازو ها تحمیل می کنند. گردش هوای پایین، افزایش احتمال جمع شدن گرد و غبار در بین محصولات هزینه اولیه بالاتر مزایای کفپوش مشبک هزینه کمتر، به علت استفاده از مواد اولیه کمتر هزینه کمتری را نیز در هنگام تولید قفسه به دنبال دارد. وزن پایین تر، کاهش وزن بر روی بازو ها گردش مناسب هوا، جلوگیری از نشستن گرد و خاک بر روی محصولات معایب کفپوش مشبک ظرفیت تحمل بار پایین تر تنوع پایین در ضخامت مفتول ها رد شدن آسان رطوبت و مواد شیمیایی از طبقات مختلف جمع بندی در حالیکه انتخاب مناسب هر کدام از انواع قفسه راک به نیاز مشتری بستگی دارد، کفپوش های فلزی یا به اصطلاح پانل راک برای شرایط محیطی نامطلوب و زمانیکه کالاهایی با ابعاد کمتر داریم مناسب هستند، در حالیکه کفپوش های مشبک برای کالا هایی با وزن کمتر و نیاز به گردش هوای مناسب تر، محیط های با رطوبت پایین تر مناسب تر هستند.

خریداری اصولی قفسه انبار فلزی راک نیازمند آشنایی با این محصول می باشد، در این مقاله به بررسی دو کفپوش متداول در این نوع قفسه می پردازیم.

 

مقایسه دو کفپوش متداول در قفسه انبار فلزی راک

 

انتخاب نوع مناسب قفسه انباری بایستی با بررسی عوامل بسیاری انجام پذیرد. یکی از این عوامل موثر در کارایی این محصول کفپوش های آن است. قفسه انبار فلزی راک به صورت معمول با دو نوع کفپوش فلزی و کفپوش مشبک ساخته می شود. هر دوی این کفپوش ها با توجه به نیاز مشتری می توانند پاسخگوی طیف وسیعی از کاربری های گوناگون باشند. در ادامه به بررسی و مقایسه این دو می پردازیم تا شما مشتریان گرامی بتوانید آگاهانه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

  • مزایای کفپوش فلزی

  1. ظرفیت تحمل بار بالا، مناسب برای کالا های حجیم با وزنهای سنگین
  2. سطحی تخت بدون شیب
  3. وجود ضخامت های مختلف، با افزایش ضخامت ظرفیت بار نیز افزایش می یابد.
  4. جداسازی وسایل از سطح زمین
  5. مقاومت رطوبتی بالا
  • معایب کفپوش فلزی

  1. افزایش وزن بر روی بازو ها، با توجه به وزن بالاتر نسبت به نوع مشبک این نوع از کفپوش ها بار بیشتری را به بازو ها تحمیل می کنند.
  2. گردش هوای پایین، افزایش احتمال جمع شدن گرد و غبار در بین محصولات بر روی قفسه های فلزی را به دنبال دارد.
  3. هزینه اولیه بالاتر
  • مزایای کفپوش مشبک
  1. هزینه کمتر، به علت استفاده از مواد اولیه کمتر هزینه کمتری را نیز در هنگام تولید قفسه به دنبال دارد.
  2. وزن پایین تر، کاهش وزن بر روی بازو ها
  3. گردش مناسب هوا، جلوگیری از نشستن گرد و خاک بر روی محصولات
  • معایب کفپوش مشبک
  1. ظرفیت تحمل بار پایین تر
  2. تنوع پایین در ضخامت مفتول ها
  3. رد شدن آسان رطوبت و مواد شیمیایی از طبقات مختلف

 

جمع بندی

در حالیکه انتخاب مناسب هر کدام از انواع این سازه به نیاز مشتری بستگی دارد، کفپوش های فلزی یا به اصطلاح پانل راک برای شرایط محیطی نامطلوب و زمانیکه کالاهایی با ابعاد کمتر داریم مناسب هستند، در حالیکه کفپوش های مشبک برای کالا هایی با وزن کمتر و نیاز به گردش هوای مناسب تر، محیط های با رطوبت پایین تر مناسب تر هستند.

قفسه فلزی  راک بدون کفپوش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *