قفسه راک انباری جدید

استفاده از قفسه راک انباری جدید در کنار یک WMS مناسب تجربه ای لذتبخش را در روند مدیریت موجودی کالاها برای انبارداران به ارمغان خواهد آورد. قفسه راک انباری جدید و انتخاب سیستم مدیریت انبار مناسب در مقاله های پیشین با سیستم های مدیریت انبار مورد استفاده در قفسه راک انباری جدید آشنا شدیم و مشخصات، مزایا و نتایجی را که در اثر استفاده از این سیستم ها برای انبادار حاصل می شود را بررسی کردیم. اما آیا استفاده از یک نوع سیستم WMS برای همه ی انباردار ها مناسب است؟ قطعا خیر. انتخاب یک سیستم مناسب مدیریت انبار با بررسی نیاز های هر کسب و کاری صورت می گیرد و تاثیرپذیر از آن است. بنابراین انتخاب یک سیستم مناسب نیاز به شناخت سیستم های موجود و انتخاب یک مورد از آنهاست، که این مهم ایجاد نمی شود مگر با انجام مطالعه برای کسب آگاهی در این حوزه، با ما همراه باشید. نکاتی مهم در انتخاب WMS توجه به اندازه انبار مدیریت موجودی نحوه مدیریت موجودی بسته به روش های انبارداری مختلف متفاوت است. مدیریت موجودی صحیح آن است که با توجه به روش انبارداری اتخاذ شده در پیش گرفته شود. چینش کالاها چینش کالا ها نیز از آن دسته مواردی هست که بایستی بر اساس روش انبارداری انتخابی اعمال شود. مقدار بودجه برای اجرای WMS قیمت این سیستم ها می تواند از چند میلیون تا چندین میلیارد تومان متغیر باشد. خدمات پس از فروش WMS خریداری شده بایستی از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد تا در صورت وجود مشکل در سیستم، خیالتان از بابت حل آن آسوده باشد. اجرای آزمایشی این سیستم باید مدتی مورد تست قرار بگیرد تا از کم و کیف ماجرا اطلاع پیدا کرد. با بررسی کامل و اجرای این روش می توان از متناسب بودن این روش انبارداری اطلاع پیدا کرد. در این زمان است که می تواند در مورد کارآمدی یا عدم کارآمدی یک سیستم نظر قطعی را داد.

استفاده از قفسه راک انباری جدید در کنار یک WMS مناسب تجربه ای لذتبخش را در روند مدیریت موجودی کالاها برای انبارداران به ارمغان خواهد آورد.

 

قفسه راک انباری جدید و انتخاب سیستم مدیریت انبار مناسب

 

در مقاله های پیشین با سیستم های مدیریت انبار مورد استفاده در قفسه راک انباری جدید آشنا شدیم و مشخصات، مزایا و نتایجی را که در اثر استفاده از این سیستم ها برای انبادار حاصل می شود را بررسی کردیم. اما آیا استفاده از یک نوع سیستم WMS برای همه ی انباردار ها مناسب است؟ قطعا خیر. انتخاب یک سیستم مناسب مدیریت انبار با بررسی نیاز های هر کسب و کاری صورت می گیرد و تاثیرپذیر از آن است. بنابراین انتخاب یک سیستم مناسب نیاز به شناخت سیستم های موجود و انتخاب یک مورد از آنهاست، که این مهم ایجاد نمی شود مگر با انجام مطالعه برای کسب آگاهی در این حوزه، با ما همراه باشید.

 

نکاتی مهم در انتخاب WMS

 

  • توجه به اندازه انبار
  • مدیریت موجودی

نحوه مدیریت موجودی بسته به روش های انبارداری مختلف متفاوت است.

مدیریت موجودی صحیح آن است که با توجه به روش انبارداری اتخاذ شده در پیش گرفته شود.

  • چینش کالاها

چینش کالا ها نیز از آن دسته مواردی هست که بایستی بر اساس روش انبارداری انتخابی اعمال شود.

  • مقدار بودجه برای اجرای WMS

قیمت این سیستم ها می تواند از چند میلیون تا چندین میلیارد تومان متغیر باشد.

  • خدمات پس از فروش

WMS خریداری شده بایستی از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد تا در صورت وجود مشکل در سیستم، خیالتان از بابت حل آن آسوده باشد.

  • اجرای آزمایشی

این سیستم باید مدتی مورد تست قرار بگیرد تا از کم و کیف ماجرا اطلاع پیدا کرد.

با بررسی کامل و اجرای این روش می توان از متناسب بودن این روش انبارداری اطلاع پیدا کرد.

در این زمان است که می تواند در مورد کارآمدی یا عدم کارآمدی یک سیستم نظر قطعی را داد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *