قفسه سوپری فروشگاهی مغازه

استفاده مناسب و درخور قفسه سوپری فروشگاهی مغازه منوط به طراحی یک سیستم مناسب برای جاگذاری، قبل از چینش قفسه ها می باشد. قفسه فروشگاهی سوپری مغازه و لزوم طراحی قبل از اجرا استفاده از قفسه فروشگاهی سوپری مغازه در سالهای اخیر به علت نصب آسان و بدون دردسر و با هزینه کم بسیار رواج یافته است، استفاده مناسب از این قفسه ها ملزوم به استفاده از یک سیستم مناسب برای مشخص کردن دقیق محل انواع قفسه ها، راهروها و فاصله های بین آنها می باشد، این سیستم طراحی می تواند توسط یک فرد ماهر و متخصص یا توسط خود مشتری با توجه به آگاهی های که درباره کالا های خود دارد اجرا شود. بنابراین یکی از مواردی که قبل از انجام فکری درباره خرید باید انجام دهید، طراحی یک سیستم طبقه بندی مناسب است. دلایل اهمیت طراحی یک سیستم طبقه بندی افزایش فضای قابل دسترسی با استفاده از یک سیستم طبقه بندی مناسب می توان از حداکثر فضای ممکن استفاده کرد. صرفه جویی در زمان و هزینه با استفاده از یک سیستم طبقه بندی مناسب و منظم، یافتن کالا ها هم برای مشتری و هم برای صاحب مغازه آسانتر خواهد شد. در مورد صرفه جویی در هزینه نیز باید گفت که استفاده بهینه از صفحه ها و کاهش تعداد ستون ها و گونیا می تواند موجب کاهش بخش قابل توجهی از هزینه ها شود. افزایش زیبایی ظاهری با توجه به استفاده بهینه و منظم از تجهیزات، ظاهر محیط مرتب به نظر خواهد رسید. افزایش قابلیت دسترسی توجه به مواردی مانند چیدن نزدیکتر کالاهای پراستفاده در هنگام طراحی، بهبود قابلیت دسترسی را به دنبال خواهد داشت. استفاده مناسب از ارتفاع سقف طراحی بایستی با توجه به شرایط سقف و محیط انجام شود. این عمل به تعیین ارتفاع مناسب طبقات کمک خواهد کرد. به طور کلی طراحی پیش از اجرا در استفاده از سیستم طبقه بندی موجب افزایش کارایی سیستم خواهد شد.

استفاده مناسب و درخور قفسه سوپری فروشگاهی مغازه منوط به طراحی یک سیستم مناسب برای جاگذاری، قبل از چینش قفسه ها می باشد.

 

قفسه فروشگاهی سوپری مغازه و لزوم طراحی قبل از اجرا

 

استفاده از قفسه فروشگاهی سوپری مغازه در سالهای اخیر به علت نصب آسان و بدون دردسر و با هزینه کم بسیار رواج یافته است، استفاده مناسب از این قفسه ها ملزوم به استفاده از یک سیستم مناسب برای مشخص کردن دقیق محل انواع قفسه ها، راهروها و فاصله های بین آنها می باشد، این سیستم طراحی می تواند توسط یک فرد ماهر و متخصص یا توسط خود مشتری با توجه به آگاهی های که درباره کالا های خود دارد اجرا شود. بنابراین یکی از مواردی که قبل از انجام فکری درباره خرید باید انجام دهید، طراحی یک سیستم طبقه بندی مناسب است.

 

دلایل اهمیت طراحی یک سیستم طبقه بندی

 

  • افزایش فضای قابل دسترسی

با استفاده از یک سیستم طبقه بندی مناسب می توان از حداکثر فضای ممکن استفاده کرد.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

با استفاده از یک سیستم طبقه بندی مناسب و منظم، یافتن کالا ها هم برای مشتری و هم برای صاحب مغازه آسانتر خواهد شد. در مورد صرفه جویی در هزینه نیز باید گفت که استفاده بهینه از صفحه ها و کاهش تعداد ستون ها و گونیا می تواند موجب کاهش بخش قابل توجهی از هزینه ها شود.

  • افزایش زیبایی ظاهری

با توجه به استفاده بهینه و منظم از تجهیزات، ظاهر محیط مرتب به نظر خواهد رسید.

  • افزایش قابلیت دسترسی

توجه به مواردی مانند چیدن نزدیکتر کالاهای پراستفاده در هنگام طراحی، بهبود قابلیت دسترسی را به دنبال خواهد داشت.

  • استفاده مناسب از ارتفاع سقف

طراحی بایستی با توجه به شرایط سقف و محیط انجام شود.

این عمل به تعیین ارتفاع مناسب طبقات کمک خواهد کرد.

 

به طور کلی طراحی پیش از اجرا در استفاده از سیستم طبقه بندی موجب افزایش کارایی سیستم خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *