قفسه فلزی سوپری فروشگاهی

استفاده از قفسه فلزی سوپری فروشگاهی، انتخابی مناسب همراه با مزایای فراوان است، اما این سازه ها تا چه حد تحت اثرات مخرب زلزله قرار می گیرند؟ تاثیر زلزله بر قفسه فلزی سوپری فروشگاهی زلزله یکی از بلایای طبیعی است که غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب است. این پدیده می تواند باعث ایجاد آسیب در هر نوع سازه ای از جمله قفسه فلزی سوپری فروشگاهی شود. مهم ترین آسیب های وارده به این سازه در اثر زلزله به شرح زیر است: ارتعاش و ایجاد ناپایداری در سازه زلزله منجر به ایجاد تکان های شدید در سازه می شود و میتواند منجر به سقوط کالاها را از روی قفسه فروشگاه شود. جدایی سازه این تکان های شدید می توانند اجزای سازه را از هم جدا کرده و منجر به فروریختن اجزاء به داخل دکان شود. شکستن اجزای سازه سقوط وسایل به داخل مغازه و خطرات مالی و جانی راهکار های مواجهه با زلزله انتخاب قفسه های با استحکام بالا استفاده از ورق های با ضخامت بیشتر منجر به ایجاد استحکام بالاتر در برابر تکان های شدید میشود. استفاده از اتصالات محکم و مناسب استفاده از پیچ های با عمق نفوذ مناسب می تواند به ایجاد استحکام در سازه کمک کند. کنترل لرزش با استفاده از لاستیک ها لرزه گیرهایی از جنس لاستیک می تواند تکان های ناشی از زلزله را به حداقل برساند. چینش مناسب بار نکردن بیش از حد طبقات و بارگذاری مناسب می تواند منجر به عدم سقوط آنها شود. استفاده از مقدار بیشتری پیچ و مهره با ایجاد سوراخ های بیشتر بر روی ستون دیواری می توان استحکام سازه را تا حد زیادی بالا برد. جمع بندی با اینکه زلزله به عنوان یکی از بلایای غیر قابل پیش بینی طبیعت می باشد، میتوان با استفاده از اقدامات مناسب از اثرات مخرب آن جلوگیری کرد و از بروز خسارت های مالی و جانی در امان ماند. با استفاده از قفسه های فلزی این شرکت می توانید خیال خود را تا حدممکن از کیفیت محصول راحت کنید. با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نصب قفسه فروشگاهی

استفاده از قفسه فلزی سوپری فروشگاهی، انتخابی مناسب همراه با مزایای فراوان است، اما این سازه ها تا چه حد تحت اثرات مخرب زلزله قرار می گیرند؟

 

تاثیر زلزله بر قفسه فلزی سوپری فروشگاهی

 

زلزله یکی از بلایای طبیعی است که غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب است. این پدیده می تواند باعث ایجاد آسیب در هر نوع سازه ای از جمله قفسه فلزی سوپری فروشگاهی شود. مهم ترین آسیب های وارده به این سازه در اثر زلزله به شرح زیر است:

 

  • ارتعاش و ایجاد ناپایداری در سازه

زلزله منجر به ایجاد تکان های شدید در سازه می شود و میتواند منجر به سقوط کالاها را از روی قفسه فروشگاه شود.

  • جدایی سازه

این تکان های شدید می توانند اجزای سازه را از هم جدا کرده و منجر به فروریختن اجزاء به داخل دکان شود.

  • شکستن اجزای سازه
  • سقوط وسایل به داخل مغازه و خطرات مالی و جانی

 

راهکار های مواجهه با زلزله

 

  • انتخاب قفسه های با استحکام بالا

استفاده از ورق های با ضخامت بیشتر منجر به ایجاد استحکام بالاتر در برابر تکان های شدید میشود.

  • استفاده از اتصالات محکم و مناسب

استفاده از پیچ های با عمق نفوذ مناسب می تواند به ایجاد استحکام در سازه کمک کند.

  • کنترل لرزش با استفاده از لاستیک ها

لرزه گیرهایی از جنس لاستیک می تواند تکان های ناشی از زلزله را به حداقل برساند.

  • چینش مناسب

بار نکردن بیش از حد طبقات و بارگذاری مناسب می تواند منجر به عدم سقوط آنها شود.

  • استفاده از مقدار بیشتری پیچ و مهره

با ایجاد سوراخ های بیشتر بر روی ستون دیواری می توان استحکام سازه را تا حد زیادی بالا برد.

جمع بندی

با اینکه زلزله به عنوان یکی از بلایای غیر قابل پیش بینی طبیعت می باشد، میتوان با استفاده از اقدامات مناسب از اثرات مخرب آن جلوگیری کرد و از بروز خسارت های مالی و جانی در امان ماند.

با استفاده از قفسه های فلزی این شرکت می توانید خیال خود را تا حدممکن از کیفیت محصول راحت کنید.

نصب قفسه فروشگاهی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *