قفسه فلزی شیک انباری

ساخت و اجرای قفسه فلزی شیک انباری بدون در نظر گرفتن کیفیت مناسب صفحه ها، ضخامت و استحکام آنها امکان پذیر نمی باشد. تاثیر جنس ورق به کار رفته در قفسه فلزی شیک انباری برای ساختن قفسه فلزی شیک انباری که هم بتواند ظاهری زیبا را برای انبار به ارمغان بیاورد و هم استحکام لازم و کافی را داشته باشد، بایستی از ورق های با کیفیت در تولید قفسه استفاده کرد. یک موضوع پر اهمیت در این امر استفاده از ورق های رنگی به جای استفاده از ورق های روغنی می باشد، که در مقاله مقایسه ورق روغنی و رنگی به آن پرداختیم. اصلی ترین تفاوت این دو ورق در مقاومت آنها در برابر تغییر شکل است. ورق روغنی به علت خشک بودن بیش از حد و منعطف نبودن، به هنگام ایجاد خم های 90 درجه ترک می خورد و سفتی خود را از دست می دهد در حالیکه ورق هایی موسوم به ورق های رنگی بدون ایجاد ترک ، خم بر روی آنها ایجاد می شود و سبب افزایش مقاومت صفحه ها و ستون ها می شود. تاثیر ضخامت ورق به کار رفته در قفسه فلزی شیک انباری اما مشخصه دیگری که در امر استحکام محصول تولیدی قفسه فلزی شیک می تواند تفاوت ها را در کیفیت قم بزند، ضخامت ورق مورد استفاده است. ورق ها در ضخامت های مختلف در بازار تولید می شوند. استفاده از ورق های با ضخامت های بالا منجر به افزایش استحکام در صفحه ها و ستون ها خواهد شد. ضخامت های معمول موجود در بازار برای ایجاد قفسه ها، مابین 0.5 تا 0.9 متغیر است. ضخامت مناسب ورق با توجه به میزان بارگذاری بر روی آنها تعیین میشود. در کاربردهای معمول ضخامت 0.7 می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و اکثر نیاز های مشتری را برآورده می کند. این ضخامت، ضخامت استاندارد در تولید قفسه های فلزی می باشد. استفاده از ضخامت مناسب در کنار جنس مناسب ورق مورد استفاده، خیال شما را از استحکام طبقات راحت می کند. در ساخت قفسه های این شرکت از ورق درجه یک رنگی با ضخامت استاندارد 0.7 میلی متر استفاده می شود. ضخامت های بالاتر نیز به سفارش مشتریان عزیز قابل اجرا خواهند بود. این شرکت با داشتن بیش از ده سال تجربه شما را در راه اندازی فروشگاهتان همراهی خواهد کرد.

ساخت و اجرای قفسه فلزی شیک انباری بدون در نظر گرفتن کیفیت مناسب صفحه ها، ضخامت و استحکام آنها امکان پذیر نمی باشد.

 

تاثیر جنس ورق به کار رفته در قفسه فلزی شیک انباری

 

برای ساختن قفسه فلزی شیک انباری که هم بتواند ظاهری زیبا را برای انبار به ارمغان بیاورد و هم استحکام لازم و کافی را داشته باشد، بایستی از ورق های با کیفیت در تولید قفسه استفاده کرد. یک موضوع پر اهمیت در این امر استفاده از ورق های رنگی به جای استفاده از ورق های روغنی می باشد، که در مقاله مقایسه ورق روغنی و رنگی به آن پرداختیم. اصلی ترین تفاوت این دو ورق در مقاومت آنها در برابر تغییر شکل است. ورق روغنی به علت خشک بودن بیش از حد و منعطف نبودن، به هنگام ایجاد خم های ۹۰ درجه ترک می خورد و سفتی خود را از دست می دهد در حالیکه ورق هایی موسوم به ورق های رنگی بدون ایجاد ترک ، خم بر روی آنها ایجاد می شود و سبب افزایش مقاومت صفحه ها و ستون ها می شود.

 

تاثیر ضخامت ورق به کار رفته در قفسه فلزی 

 

اما مشخصه دیگری که در امر استحکام محصول تولیدی قفسه فلزی شیک می تواند تفاوت ها را در کیفیت قم بزند، ضخامت ورق مورد استفاده است. ورق ها در ضخامت های مختلف در بازار تولید می شوند. استفاده از ورق های با ضخامت های بالا منجر به افزایش استحکام در صفحه ها و ستون ها خواهد شد. ضخامت های معمول موجود در بازار برای ایجاد قفسه ها، مابین ۰٫۵ تا ۰٫۹ متغیر است. ضخامت مناسب ورق با توجه به میزان بارگذاری بر روی آنها تعیین میشود. در کاربردهای معمول ضخامت ۰٫۷ می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و اکثر نیاز های مشتری را برآورده می کند. این ضخامت، ضخامت استاندارد در تولید قفسه های فلزی می باشد.

 

استفاده از ضخامت مناسب در کنار جنس مناسب ورق مورد استفاده، خیال شما را از استحکام طبقات راحت می کند.

در ساخت قفسه های این شرکت از ورق درجه یک رنگی با ضخامت استاندارد ۰٫۷ میلی متر استفاده می شود.

ضخامت های بالاتر نیز به سفارش مشتریان عزیز قابل اجرا خواهند بود.

این شرکت با داشتن بیش از ده سال تجربه شما را در راه اندازی فروشگاهتان همراهی خواهد کرد.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *