قفسه های فلزی راک انباری

برای استفاده از قفسه های فلزی راک انباری گاهی اوقات از استاکر ها برای جابه جایی پالت ها استفاده می شود.اما تفاوت این وسیله با لیفتراک چیست؟ بررسی کاربرد استاکر در قفسه های فلزی راک انباری   قفسه راک را به عنوان یکی از پرکاربردترین سازه ها در صنایع گوناگون می شناسیم. برای جابه جایی پالت ها و باکس ها در قفسه های فلزی راک انباری می توان از وسیله های گوناگونی استفاده کرد. یکی از این وسیله ها استاکر می باشد. این وسیله نوعی لیفتراک با ابعاد کوچکتر است، که به خصوص برای چیدمان پالت ها در ارتفاعات مختلف کاربرد دارد. این وسیله با توجه به ابعاد کوچک آن و توانایی چرخش در راهرو های باریک به راجتی بین قفسه های راک جابه جا می شود. مزایای استاکر نسبت به لیفتراک ابعاد کوچکتر این وسیله در مقایسه با لیفتراک ابعاد کوچکتری دارد و فرصت مانور بیشتری را در مکان های باریک برای ما به ارمغان می آورد. هزینه کمتر قیمت لیفتراک ها چندین برابر از استاکر ها گران تر است. بهینه سازی فضای انبار با توجه به عدم رفت و آمد لیفتراک به درون راهروها می توان آنها را باریک تر ساخت. کاهش هزینه انبارداری با توجه به عدم نیاز به وجود متخصص در به کارگیری این وسیله می توان با آموزشی جزئی به اپراتورها این کار را به آنها واگذار کرد. مصرف انرژی پایین با توجه به عدم استفاده از انرژی های فسیلی در این وسیله، انرژی کمتری در قیاس با لیفتراک استفاده می شود. عدم آسیب به محیط زیست با توجه به عدم به کارگیری سوخت های فسیلی برای تولید توان این وسیله، آلودگی کمتری در زمان استفاده از این وسیله برای محیط زیست ایجاد می شود. جمع بندی استفاده از استاکر، مزایای زیادی را برای انبارداران به دنبال خواهد داشت. این وسیله با توجه به سادگی آن، مصرف انرژی پایین و مانور مناسب آن در فضا های اندک می تواند همان وظایف لیفتراک را به نحو مناسبتری انجام دهد.

برای استفاده از قفسه های فلزی راک انباری گاهی اوقات از استاکر ها برای جابه جایی پالت ها استفاده می شود.اما تفاوت این وسیله با لیفتراک چیست؟

 

بررسی کاربرد استاکر در قفسه های فلزی راک انباری

 

قفسه راک را به عنوان یکی از پرکاربردترین سازه ها در صنایع گوناگون می شناسیم. برای جابه جایی پالت ها و باکس ها در قفسه های فلزی راک انباری می توان از وسیله های گوناگونی استفاده کرد. یکی از این وسیله ها استاکر می باشد. این وسیله نوعی لیفتراک با ابعاد کوچکتر است، که به خصوص برای چیدمان پالت ها در ارتفاعات مختلف کاربرد دارد. این وسیله با توجه به ابعاد کوچک آن و توانایی چرخش در راهرو های باریک به راجتی بین قفسه های راک جابه جا می شود.

 

مزایای استاکر نسبت به لیفتراک

 

  • ابعاد کوچکتر

این وسیله در مقایسه با لیفتراک ابعاد کوچکتری دارد و فرصت مانور بیشتری را در مکان های باریک برای ما به ارمغان می آورد.

  • هزینه کمتر

قیمت لیفتراک ها چندین برابر از استاکر ها گران تر است.

با توجه به عدم رفت و آمد لیفتراک به درون راهروها می توان آنها را باریک تر ساخت.

  • کاهش هزینه انبارداری

با توجه به عدم نیاز به وجود متخصص در به کارگیری این وسیله می توان با آموزشی جزئی به اپراتورها این کار را به آنها واگذار کرد.

  • مصرف انرژی پایین

به علت عدم استفاده از انرژی های فسیلی در این وسیله، انرژی کمتری در قیاس با لیفتراک استفاده می شود.

  • عدم آسیب به محیط زیست

در نتیجه عدم به کارگیری سوخت های فسیلی برای تولید توان این وسیله، آلودگی کمتری در زمان استفاده از این وسیله برای محیط زیست ایجاد می شود.

 

جمع بندی

 

استفاده از استاکر، مزایای زیادی را برای انبارداران به دنبال خواهد داشت. این وسیله با توجه به سادگی آن، مصرف انرژی پایین و مانور مناسب آن در فضا های اندک می تواند همان وظایف لیفتراک را به نحو مناسبتری انجام دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *